مگ بلاگ

بزرگ‌ترین روش‌هایی که پهپادها در طول سال‌ها تکامل یافته‌اند

بزرگ‌ترین روش‌هایی که پهپادها در طول سال‌ها تکامل یافته‌اند

زمان شارژ مجدد نقطه ضعف کلیدی پلتفرم‌های باتری پهپادهای فعلی است و سرعت و برد در دسترس خلبانان را در مدت زمان مشخص محدود می‌کند. ما می‌توانیم برای کاستی‌های پهپادهای تفریحی در نظر بگیریم، اما برای تحویل بافت انسانی، کیندل پیپروایت یا چیز خطرناک‌تر، سرعت و برد کافی نیازی غیرقابل مذاکره است.

تنها چند سال پیش، عقاب طلایی تیل، جدای از رنگ نامحتمل بودنش، سریعترین پهپاد روی زمین با سرعت 75 مایل در ساعت بود، اما پهپادهای فعلی مسابقه ای به طور منظم با سرعت 80 مایل در ساعت بالاتر می روند. این رکورد اکنون رسماً 163.5 مایل در ساعت است و رکورددار به طور غیررسمی با سرعت 179.6 مایل در ساعت بر اساس Interesting Engineering ثبت شده است.

این شاهکارهای مهندسی بی‌اهمیت نیستند، اما نشان‌دهنده هم‌افزایی دیگری بین جامعه سرگرمی‌ها و صنعت در کل است. در همین حال، یک پهپاد مفهومی توسعه یافته توسط CycloTech قادر به حمل 100 پوند است. تا 25 مایل.

پیوند دیگری که باید به آن توجه داشت، رابطه متقابل گرده افشانی بین صنعت و ارتش است. در نوامبر سال 2022، چین پهپاد نظامی بین قاره‌ای Wing Loong-3 خود را معرفی کرد، یک هواپیمای بال ثابت کاملاً متفاوت و بسیار پیشرفته‌تر از کوادکوپتر معمولی شما، که بر اساس گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، قادر به حمل محموله سنگین بیش از 6200 مایل است. . بدون شک، اگر زیاد به این فکر نکنید که این محموله چه چیزی می تواند باشد، هیجان انگیزتر است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه