مگ بلاگ

بهار برگ در مقابل تعلیق Coilover: تفاوت چیست؟

بهار برگ در مقابل  تعلیق Coilover: تفاوت چیست؟

کویل اور دارای ضربه گیر است که روی آن فنر، یقه و ضربه گیر روی آن قرار گرفته است و عملکرد فنر برگ و ضربه را ترکیب می کند. اکثر خودروها با کمک فنرها و فنرهای مارپیچ جداگانه از کارخانه تولید می شوند، اما معمولاً تعویض این قطعات با یک واحد کویل اور در صورت فرسوده شدن آسان تر است.

بسیاری از کویلورهای پس از فروش به راحتی برای ارتفاع سواری و سطح رطوبت قابل تنظیم هستند، در حالی که فنرهای برگ باید به طور کامل تغییر کنند تا وسیله نقلیه را بلند یا پایین بیاورند یا سرعت فنر را تغییر دهند. فنرهای برگ از نظر طراحی ساده‌تر هستند و در صورت تغییر نیازی به تنظیمات هندسی ندارند، مگر اینکه تنظیم شدیدی در ارتفاع سواری انجام دهید.

اگر پرایمر ما را در مورد تفاوت بین شوک‌ها و پایه‌ها مطالعه کرده باشید، ممکن است اکنون از خود بپرسید که آیا استارت و کویل‌اور یکسان هستند. هر دو دستگاه فنر و کمک فنر را با هم ترکیب می‌کنند، اما کویل‌اورها به شما امکان می‌دهند سواری بالاتر، پایین‌تر، سفت‌تر یا نرم‌تری نسبت به پایه‌های تجهیزات اصلی انتخاب کنید. کویلورها و پایه ها نیز وظیفه فنر برگ برای تحمل وزن خودرو را انجام می دهند.

نصب کویل اورها می تواند هندسه سیستم تعلیق خودروی شما را تغییر دهد و معمولاً نیاز به تراز کردن بعد از آن دارد، به خصوص اگر تنظیم ارتفاع انجام شود. فنر برگ و ارتقاء یا تعویض ضربه فقط باید فاصله بین محورها و قاب را تغییر دهد و اگر به درستی انجام شود نیازی به تراز نیست.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل