مگ بلاگ

بهترین سال برای خرید هوندا سیویک دست دوم چیست؟

بهترین سال برای خرید هوندا سیویک دست دوم چیست؟

نیمه دوم نسل اول شاهد پیشرفت های قابل توجهی در نسخه اصلی 1972 بودیم. این پیشرفت ها شامل اسب بخار بیشتر، سپر جلوی قوی تر و در سال 1977 موتور احتراق کنترل شده گرداب مرکب بود. هوندا به جای استفاده از قطعات اضافی در سیستم اگزوز برای رعایت استانداردهای آلایندگی سخت‌گیرانه‌تر مانند خودروسازان آمریکایی، موتور کارآمدتری را توسعه داد که تمیزتر کار می‌کرد. سیویک در سال 1977 بیش از 100000 خودرو را جذب کرد و به فروش رساند.

کمی بیش از بیست سال بعد، درست قبل از شروع قرن، هوندا با کوپه سیویک سی 1999 خود به بازار آمد که به خاطر قدرت پرانرژی خود به یاد می آورد. این خودرو با موتور 1.6 لیتری، سیستم تعلیق اسپرت و گیربکس 5 سرعته دستی، رانندگی سرگرم کننده و کنترل آسانی داشت. این مدل از آن زمان با پلتفرم سبک، ساده و موتور B16 موجود که به یکی از محبوب ترین تیونرها تبدیل شد، برای ارتقاء پس از فروش محبوب شد.

به سراغ هوندا سیویک 2014 بروید و متوجه خواهید شد که در مقایسه با تقریباً هر مدلی که قبل از آن در دهه 2000 عرضه شده بود، کمترین تعداد شکایات مشتریان را دارد و مزایای ملموس دیگری را ارائه می دهد. صاحبان سیویک 2014 مصرف سوخت خوب و عملکرد قابل اعتماد را گزارش کرده اند. سیویک همچنین پس از تست های تصادف جوایز ایمنی دریافت کرد و به دلیل چراغ های روشنایی در روز و سیستم ترمز ضد قفل آن مورد تحسین قرار گرفت. هوندا در سال 2014 تقریباً 326000 دستگاه فروخت.

با رسیدن کل فروش سیویک در ایالات متحده به بیش از 377000 دستگاه در سال 2017، این سال تولید تغییرات هیجان انگیزی را به همراه داشت که توجه عموم را به خود جلب کرد. موتورهای توربوشارژ بیش از قدرت عملکرد کافی را برای یک تجربه پاسخگو پشت فرمان تسهیل می کنند. هوندا سیویک 2017 توسط 64 درصد مالکان در Edmunds.com رتبه پنج ستاره را کسب کرد.


چگونه پسورد اپل آیدی خود را تغییر دهیم

چگونه پسورد اپل آیدی خود را تغییر دهیم

برای تغییر رمز عبور اپل آیدی در آیفون خود، باید به iCloud وارد شوید و یک رمز عبور فعال داشته باشید. اگر دستگاه شما شرایط لازم را دارد، می توانید مراحل زیر را برای تغییر

سریع ترین موتورسیکلت های اتوماتیک ساخته شده تا کنون، رتبه بندی شده بر اساس سرعت بالا

سریع ترین موتورسیکلت های اتوماتیک ساخته شده تا کنون، رتبه بندی شده بر اساس سرعت بالا

هوندا گلدوینگ DCT «کندترین» در لیست موتورسیکلت‌های خودکار سریع ما است، اگرچه آهسته نامیدن آن واقعاً درست نیست. با حداکثر سرعت 113.7 مایل در ساعت، این دوچرخه نه تنها به دلیل نام تجاری نمادین خود،