مگ بلاگ

بهترین سیستم‌های کمک راننده که می‌توانید بخرید که خلبان خودکار تسلا نیستند

بهترین سیستم‌های کمک راننده که می‌توانید بخرید که خلبان خودکار تسلا نیستند

تویوتا RAV4 یک فرصت عالی برای دارندگان خودروهایی است که دوست دارند ویژگی‌های کمک راننده را بررسی کنند اما نمی‌توانند وسیله نقلیه لوکس‌تری بخرند. در حالی که تویوتا راو 4 عرضه شده در سال 2022 ممکن است مجموعه ای از مشخصات در سطح سدان لوکس مرسدس بنز را نداشته باشد، اما قطعاً با توجه به ویژگی های خودران و ایمنی از طریق Toyota Safety Sense 2.0 جایگاه خود را حفظ می کند.

Safety Sense 2.0 میزبان چندین سیستم هوشمند از جمله فناوری Smart Stop است که در صورت تشخیص تصادف احتمالی RAV4 را متوقف می کند، سیستم کمکی ترمز برای کاهش سرعت و ترمز خودکار در مواقع اضطراری، کمک پارک، کنترل کشش برای بهینه سازی کنترل و پایداری خودرو، کروز کنترل پویا. که با سنسورهای رادار و کنترل‌های خروج از خط و ردیابی کار می‌کند.

به نظر می رسد که تویوتا قصد دارد مجموعه های مختلف فناوری کمک راننده را برای خودروهای تویوتا و لکسوس خود توسعه دهد، بنابراین ممکن است لکسوس Teammate را در خودروهای تویوتا نبینیم. اما انتظار می رود که هر دو سیستم به نفع یکدیگر باشند، حتی با توجه به اینکه تویوتا قصد دارد تا سال 2025 رانندگی کاملاً خودمختار را راه اندازی کند. پسندیدن.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS