مگ بلاگ

بهترین پهپادها برای عکاسان که پول را خراب نمی کنند

بهترین پهپادها برای عکاسان که پول را خراب نمی کنند

DJI Air 2S یک ابزار فوق العاده مفید برای عکاسان است. این یکی از پهپادهای قوی‌تر با وزن 1.3 پوند است، اما دوربین 20 مگاپیکسلی، سنسور یک اینچی و قابلیت فیلم‌برداری 5.4K با سرعت 30 فریم در ثانیه (قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و 1080p با سرعت 120 فریم). در هر ثانیه نیز). Air 2S بهترین دیافراگم موجود در بازار را با f/2.8 ندارد و دریچه دیافراگم متغیر نیست، اما عملکرد این پهپاد در نور کم را نمی توان اغراق کرد. علاوه بر این، می توانید از زمان پرواز 31 دقیقه ای لذت ببرید.

Air 2S با عملکردهای مورد انتظار عکاسی بارگذاری شده است: حالت SmartPhoto که تنظیمات دوربین، HDR، هایپر لپس و پانوراما را بهینه می کند، به علاوه عکس های تکی و زمان دار و براکت نوردهی خودکار. DJI’s Air 2 همچنین می تواند سوژه ها را قفل کرده و آنها را در حین پرواز ردیابی کند، که یک عنصر حیاتی برای فیلمبرداران و عکاسان است. پهپاد DJI Air 2S در آمازون 969 دلار قیمت دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
مسلح ترین تانک های تمام دوران

مسلح ترین تانک های تمام دوران

تانک تایپ 99 یک تانک جنگی اصلی ساخت چین است که نام‌های مختلفی دارد، از جمله نام رسمی ZTZ-99. این تانک که به عنوان جایگزینی برای تانک های قبلی نوع 88 توسعه یافته است، اکنون