مگ بلاگ

به نظر می رسد Nintendo Switch Sports به محبوبیت بی نظیر Wii Sports دست یابد

از آنجایی که این یک بازی بسته برای یک کنسول بسیار موفق بود، “Wii Sports” یکی از محبوب ترین عناوین تمام دوران است. حتی اگر هرگز Wii نداشته‌اید، احتمالاً در یک مقطع زمانی «Wii Sports» را بازی کرده‌اید، و اکنون نینتندو قصد دارد بازی محبوب «Nintendo Switch Sports» را دوباره بررسی کند. این عنوان ورزشی جدید برخی از بازی‌های اصلی «Wii Sports» را به همراه دارد و چندین بازی دیگر را نیز به آن اضافه می‌کند، و ما می‌توانیم برخی از آن‌ها را به عنوان بخشی از آخرین پخش زنده نینتندو دایرکت ببینیم.

طبق تریلر اعلامی «نینتندو سوییچ اسپورت»، این بازی شامل تنیس، بولینگ و چامبارا از عناوین قبلی «Wii Sports» خواهد بود. اولین بازی آنها در “Nintendo Switch Sports” فوتبال، بدمینتون و والیبال است که تعداد کل فعالیت ها در “Nintendo Switch Sports” را به شش می رساند.

تریلر اعلامی نشان می دهد که بازی از بازی محلی و آنلاین برای همه گزینه های ورزشی پشتیبانی می کند. در حالی که بازی آنلاین به شما امکان رقابت با دوستان را می دهد، به نظر می رسد که “Nintendo Switch Sports” همچنین دارای خواستگاری آنلاین مبتنی بر مهارت است. نینتندو می‌گوید کپی‌های فیزیکی این عنوان با لوازم جانبی بند پا (شبیه چیزی که در «Ring Fit Adventure» دیدیم) همراه خواهد شد که می‌تواند در حالت تیراندازی بازی فوتبال استفاده شود.

پس از راه‌اندازی «Nintendo Switch Sports»، یک به‌روزرسانی رایگان در تابستان امسال به حالت اصلی فوتبال اجازه می‌دهد تا با بند ساق پا بازی شود، اگرچه ما کاملاً مطمئن نیستیم که تفاوت در اینجا چیست. دومین آپدیت رایگان حالت بازی گلف را نیز ارائه می دهد، بنابراین به نظر می رسد نینتندو قصد دارد حداقل یک ورزش دیگر را پس از عرضه عرضه کند.

“Nintendo Switch Sports” در ماه آوریل عرضه خواهد شد، اما قبل از انتشار، نینتندو میزبان یک تست پخش آنلاین خواهد بود. این آزمون از 18 تا 20 فوریه برگزار خواهد شد و شامل بولینگ، چمبارا و تنیس خواهد بود. برای بازی باید در Nintendo Switch Online مشترک شوید و فقط می‌توانید بازی‌های خواستگاری تصادفی را به صورت آنلاین بازی کنید، به این معنی که هیچ بازی محلی چند نفره یا از پیش ساخته شده آنلاین با دوستانتان وجود ندارد.

“Nintendo Switch Sports” در تاریخ 29 آوریل 2022 با قیمت 39.99 دلار برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از