مگ بلاگ

بیشتر از یک قهرمان جذاب

بیشتر از یک قهرمان جذاب

“Udisputed” فهرستی متشکل از 50 مبارز دارد که شامل بسیاری از نام‌ها و اسطوره‌های قدیمی گذشته است. متأسفانه، اگر فهرست فعلی «Udisputed» یک همبرگر بود، حدود 50 درصد آن خاک اره بود. نام‌های بزرگ شامل مواردی هستند که به احتمال زیاد چهار نفر برتر سنگین وزن فعلی هستند: یوسایک، فیوری، وایلدر و جویس. سپس مبارزان افسانه ای مانند جو لوئیس، راکی ​​مارسیانو، جو فریزر و البته محمد علی افسانه ای وجود دارند.

در بخش‌های وزنی، شما افرادی مانند روی جونز جونیور، هر دو سوگر ری، کانلو، ترنس کرافورد، سانی ادواردز و غیره را دارید. او تا به حال در «بازی تاج و تخت» با «کوهستان» مسابقه مشت زنی داشت. و هال به مراتب بیشتر از پاتریک روکوهل، هوپی پرایس و دالتون اسمیت شناخته شده است. همچنین مبارزانی از بخش زنان، از جمله کتی تیلور، وجود دارند، که خوب است – اما نام های بزرگ زیادی نیز در آنجا غایب هستند.

شرکت مستقر در شفیلد که «Undisputed» را می‌سازد، قطعاً کمی تعصب بریتانیایی نیز دارد – اگرچه دیدن افرادی مانند فرانک برونو، جانی نلسون، نایجل بن و ریکی هاتون در آنجا بسیار خوب است. حتی اگر افرادی مانند جورج فورمن، روبرتو دوران، ماروین هاگلر، مانی پاکیائو و لنوکس لوئیس نباشند. با این حال، خبرهای خوبی وجود دارد، تیم “Udisputed” وعده می دهد که نام های بزرگ بیشتری امسال در راه هستند (اگرچه برخی از آنها در نهایت به عنوان DLC پولی اضافه خواهند شد). شما همچنین بیش از یک نسخه از بوکسورهایی را دریافت می کنید که در کلاس های وزنی مختلف مبارزه کرده اند، که لمس خوبی است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS