مگ بلاگ

تست بلند مدت برای کار در منزل

تست بلند مدت برای کار در منزل

صفحه کلید MX Mechanical به سمت بهره وری طراحی شده است و لاجیتک از هر جنبه ای برای تقویت خروجی خلاقانه شما مراقبت کرده است. صفحه‌کلید دارای ویژگی‌های نسبتاً منحصربه‌فردی است که آن را کاملاً مطلوب می‌کند، به‌خصوص اگر آن را برای یک تجربه بدون درز و راحت می‌خواهید.

اولین ویژگی که توجه شما را به خود جلب می کند، نور پس زمینه سفید صفحه کلید است. نور پس‌زمینه سفید با برش‌های حروف حکاکی شده با لیزر روی کلیدهای تیره رنگ، دید خوبی را در بیشتر زوایا ارائه می‌دهد. هنگامی که صفحه کلید زیر نور مستقیم قرار می گیرد، به دلیل بازتاب بالای کلاهک های ABS، دید تحت تأثیر قرار می گیرد.

صفحه کلید MX Mechanical دارای حسگر محیطی است که به طور خودکار روشنایی نور پس زمینه را با نور محیط تنظیم می کند. این اتفاق می افتد تا اطمینان حاصل شود که باتری با روشن نگه داشتن کلیدها در مواقعی که به آنها نیاز ندارید هدر نمی رود. اگر نور پس‌زمینه صفحه‌کلید را دوست ندارید، می‌توانید با استفاده از دکمه‌های F3 یا F4 شدت آن را به صورت دستی کم یا زیاد کنید.

روشنایی خودکار، با این حال، یک نقطه ضعف دارد: اگر نور محیط بیش از حد روشن باشد، خاموش می شود، و هیچ راهی برای لغو این تنظیم وجود ندارد. هنگامی که سعی می کنید روشنایی را به صورت دستی تنظیم کنید، اخطاری روی صفحه دریافت می کنید که به شما اطلاع می دهد روشنایی روشن نمی شود. ممکن است با راه اندازی مجدد صفحه کلید به صورت دستی، چراغ را با موفقیت روشن کنید، اما این روش همیشه کار نمی کند. گاهی اوقات، شما می توانید نور پس زمینه را تنها پس از آن روشن کنید که ناراحتی ناشی از خاموش کردن یا تغییر نور محیط را پشت سر بگذارید و سپس چند ثانیه منتظر بمانید تا صفحه کلید این تغییر را ثبت کند.

روش دیگری که صفحه‌کلید مکانیکی Logitech MX برای پایین نگه داشتن مصرف باتری استفاده می‌کند، این است که حضور خود را با استفاده از حسگر مجاورت حس کنید. این حسگر مجاورتی وقتی که شما را در اطراف پیدا نمی کند، نور را خاموش می کند و زمانی که بتواند شما را در فاصله چند سانتی متری تشخیص دهد دوباره روشن می کند.

در حالی که دقت صفحه کلید در تشخیص حرکت و نزدیکی کامل است، نمی توانم در مورد روند خاموش کردن کلیدها که نسبتاً تصادفی تر است، چنین چیزی بگویم.

تکان دادن دست خود در بالای صفحه کلید برای بیدار کردن آن از خواب می تواند یک ترفند جالب برای مهمانی باشد، اما دقیقاً مفید نیست – مگر اینکه تمایل داشته باشید از آن در یک محیط کاملاً تاریک استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS