مگ بلاگ

تفاوت بین انعکاس صفحه و ارسال به تلویزیون هوشمند چیست؟

تفاوت بین انعکاس صفحه و ارسال به تلویزیون هوشمند چیست؟

برای کسانی که دستگاهی دارند که هم می‌تواند نمایشگر را نمایش دهد و هم به تلویزیون‌های هوشمند ارسال کند، زمان‌های خاصی وجود دارد که استفاده از یک حالت بر دیگری سودمندتر است. از آنجایی که Mirroring به کاربران اجازه می دهد تقریباً هر چیزی را از دستگاه خارجی خود روی صفحه نمایش بزرگ نمایش دهند، موارد استفاده از آن نسبتاً فراوان است. این قابلیتی است که در مواردی که به اشتراک گذاری کل صفحه نمایش تلفن یا رایانه گزینه مورد نظر است استفاده می شود و به مواردی مانند صفحات وب یا برنامه های سرگرمی تلفن همراه اجازه می دهد تا در صفحه نمایش بسیار بزرگتر از حد معمول نمایش داده شوند. همچنین این راه‌حل عالی برای کسانی است که می‌خواهند محتوا را در تلویزیون هوشمند به اشتراک بگذارند، اما همچنان می‌توانند به آن نگاه کنند و آن را در دستگاه منبع کنترل کنند.

از سوی دیگر، ارسال به تلویزیون هوشمند از نظر دامنه بسیار محدودتر است. این برای به اشتراک گذاری قطعات خاصی از رسانه برای مشاهده در صفحه بزرگ به تنهایی استفاده می شود. با این وجود، همانطور که قبلاً ذکر شد، برای انتقال این نوع رسانه نسبت به آینه کاری صفحه گزینه بسیار بهتری است. در حالی که تلویزیون‌های هوشمند از نظر فنی قادر به نمایش فیلم‌ها از طریق آینه‌سازی هستند، انجام این کار به طور بالقوه مشکلاتی مانند رنگ‌های نادرست، تاخیر صدا و کیفیت پایین تصویر را ایجاد می‌کند. ارسال به یک تلویزیون هوشمند به سخت افزار اجازه می دهد تا رسانه ارسال شده را برای پخش با کیفیت بالا به درستی بهینه کند و آن را به تجربه تماشای بومی بسیار نزدیک تر می کند.

در مجموع، مزایا و معایب هر یک از این تنظیمات وجود دارد. درک بهترین زمان‌ها برای استفاده از آینه‌کاری صفحه‌نمایش و ریخته‌گری به ترتیب می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا پتانسیل تلویزیون هوشمند خود را به عنوان یک نمایشگر قدرتمند برای بسیاری از دستگاه‌های دیگر خود باز کنند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
10 مورد از بهترین وانت های جدید برای بکسل

10 مورد از بهترین وانت های جدید برای بکسل

Ram 3500 یکی از بزرگ‌ترین وانت‌های موجود در بازار و بخشی از مجموعه وانت‌های سنگین Ram's Heavy-Duty است که دارای عملکرد، دوام، تجمل، راحتی و نوآوری فوق‌العاده است. خط تولید سنگین رام از 2500 و