مگ بلاگ

تفاوت بین جک های طبقه و گیربکس چیست؟

تفاوت بین جک های طبقه و گیربکس چیست؟

دو نوع اصلی جک انتقال وجود دارد: کم مشخصات و بالابر. یک جک گیربکس با مشخصات پایین که جک طبقه گیربکس نیز نامیده می شود، هنگام کار بر روی خودرویی که توسط پایه جک پشتیبانی می شود بسیار عالی است. آنها شبیه جک تمساح به نظر می رسند اما معمولاً عریض تر هستند، چرخ های بزرگتری دارند و آداپتورهای داخلی روی بازوی بالابر دارند تا گیربکس را ایمن نگه دارند.

در همین حال، جک انتقال بالابر (یا جک عمودی) هنگام کار بر روی وسیله نقلیه ای که توسط بالابر دو یا چهار پست پشتیبانی می شود، مناسب است. آنها دارای زین های قابل تنظیم یا پلتفرم های چند چرخ دار با زنجیر یا تسمه برای ایمن سازی گیربکس هستند. در عین حال، دارای یک پمپ پایی است تا انتقال گیربکس را به صورت یک نفره انجام دهد.

انتخاب بین جک انتقال با مشخصات پایین یا با مشخصات بالا به برنامه بستگی دارد. اگر ماشین را با پایه های جک بالا می برید، جک طبقه ای با گیربکس پایین یک انتخاب عالی است. با این حال، اگر بالابر دارید، جک انتقال بالابر مناسب تر است.

صرف نظر از این، مطمئن شوید که ظرفیت بالابری جک انتقال را دوباره بررسی کنید. اکثر خودروها دارای گیربکس هایی با وزن حدود 100 تا 200 پوند هستند، اما وسایل نقلیه بزرگتر مانند کامیون ها و شاسی بلندهای فول سایز می توانند گیربکس هایی با وزن بیش از 400 پوند داشته باشند. قبل از انتخاب جک گیربکس این را در نظر داشته باشید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل