مگ بلاگ

تلفن مقرون به صرفه با چند برد مهم

تلفن مقرون به صرفه با چند برد مهم

یک پیچ غیر معمول برای Pova 6 Pro 5G این است که یک تلفن میان رده با مجموعه ای از ویژگی های سرگرمی، از جمله بهینه سازی بازی های موبایل، Dolby Atmos و پشتیبانی از HiRes Audio، از جمله پخش صدای با وضوح بالا بی سیم است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی FHD+ AMOLED با رزولوشن 2436 در 1080 پیکسل، 100% طیف رنگی گسترده DCI-P3 و نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز مناسب برای بازی است. من متوجه شدم که رنگ های صفحه نمایش پر جنب و جوش، با سیاهی عمیق و لبه های واضح به نظر می رسند.

برای بازی، Pova 6 Pro 5G چندین بهینه سازی دارد. به لطف موتور خطی محور Z و ژیروسکوپ می تواند “ارتعاشات 4 بعدی” درون بازی را ارائه دهد. ویژگی “4D Vibration Sense” به طور مشترک توسط “PUBG” و Tencent Lab تایید شده است. و دارای شش حالت کنترل برای استفاده در بازی های ورزشی الکترونیکی است.

این گوشی دارای سیستم خنک کننده جدیدی است که با در نظر گرفتن بازی طراحی شده است. این تلفن که «سیستم سوپر خنک کننده 1.0» Pova نامیده می شود، از ژل حرارتی تغییر فاز، هیت سینک و مواد گرافیتی استفاده می کند که از رسانایی 1700 وات پشتیبانی می کند. من هرگز در حین بازی گرم شدن بیش از حد گوشی را تجربه نکردم، اما یک بار، در یک روز گرم، استفاده از دوربین من باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شد.

در نهایت، Tecno دارای پنل کنترل بازی Game Space 4.0 خود برای زمان‌بندی استفاده از GPU، کنترل لمسی، و جابه‌جایی بین سه حالت قدرت بسته به نوع بازی است. هنگامی که وارد بازی می شوید، پنل رم، رام، GPU، CPU، شبکه، قدرت و شرایط دمایی گوشی را کنترل می کند و در صورت فراتر رفتن از پارامترهای ایمنی، هشدار ارسال می کند. در صورت موجود بودن برای یک بازی خاص، می‌توانید گرافیک‌های با نرخ فریم بالاتر را باز کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
5 سایت مفید اگر می خواهید یک صفحه کلید مکانیکی سفارشی بسازید

5 سایت مفید اگر می خواهید یک صفحه کلید مکانیکی سفارشی بسازید

آزمایشگاه‌های کینتیک (توصیه شده توسط Alexotos) یک سایت مستقر در ایالات متحده است که سوئیچ‌ها، کلاه‌کلیدها، کیبوردها، روان‌کننده‌ها، تشک‌های میز، و لوازم جانبی مانند برس، کابل، فوم کیس، کش‌کلید، پیچ‌گوشتی، پایه‌های سیلیکونی، تثبیت‌کننده‌ها، ذخیره‌سازی، فیلم‌های