مگ بلاگ

تنظیمات Xbox Series X|S HDR شما احتمالاً اشتباه است. در اینجا نحوه درست کردن آنها آورده شده است

تنظیمات Xbox Series X|S HDR شما احتمالاً اشتباه است.  در اینجا نحوه درست کردن آنها آورده شده است

حتی قبل از پرش به تنظیمات HDR Xbox Series X یا Xbox Series S، بسیار مهم است که مطمئن شوید HDR به درستی روی مانیتور یا نمایشگر متصل سیستم کار می کند. متأسفانه، حتی اگر یک کاربر تمام تنظیمات صحیح را در Xbox خود برای HDR انتخاب کرده باشد، مهم نیست که مانیتور خود از HDR در سطح اساسی پشتیبانی نمی کند. به این ترتیب، مهم است که قبل از ادامه کار تعیین کنید که آیا صفحه نمایش شما از HDR پشتیبانی می کند یا خیر. در صورتی که اینطور نیست، بهتر است تنظیمات مربوط به HDR در Xbox را خاموش نگه دارید تا از رنگ‌های نادرست و نور بیش از حد تاریک یا روشن در بازی‌ها جلوگیری شود.

حتی اگر مانیتور شما از HDR پشتیبانی کند، این احتمال وجود دارد که این ویژگی به طور پیش فرض روشن نشود. صرف نظر از مدل، سعی کنید به تنظیمات HDR در منوی نمایشگر دسترسی داشته باشید و مطمئن شوید که فعال یا تنظیم شده است تا ورودی های سازگار با HDR را به طور خودکار شناسایی کند. برخی از نمایشگرها، از جمله تلویزیون های خاص، دارای گزینه ای برای روشن کردن انتخابی HDR برای پورت های HDMI خاص هستند. اگر در تنظیمات شما اینطور است، مطمئن شوید که درگاه HDMI که کنسول ایکس باکس به آن وصل است، HDR را فعال کرده باشد.

هنگامی که مطمئن شدید که صفحه نمایش شما HDR روشن و آماده استفاده است، وقت آن است که تنظیمات سیستم Xbox را بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیم شده است تا از قابلیت های HDR صفحه نمایش استفاده کامل کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS