مگ بلاگ

جزئیات و تاریخ انتشار مورد انتظار و بیشتر

جزئیات و تاریخ انتشار مورد انتظار و بیشتر

در ژانویه 2023 – بیش از یک سال پیش – مارک گورمن از بلومبرگ، که به دلیل پیش‌بینی‌های تقریباً دقیق اپل مشهور بود، ادعا کرد که اپل می‌تواند درمان OLED را به آی‌پد پرو مدل 2024 آینده مجهز به M3 ارائه دهد. در آن زمان، او همچنین ادعا کرد که هر دو مدل آیپد پرو ممکن است طراحی تازه‌ای داشته باشند.

پیش از این، گورمان همچنین به احتمال بازگشت شیشه ای آیپد پرو اشاره کرده بود که امکان شارژ بی سیم را باز می کند. با این حال، این برنامه ها محقق نشدند، اما این احتمال وجود دارد که یک آیپد پرو با پشت شیشه ای و شارژ بی سیم به زودی در سندان عرضه شود.

شایعه دیگری که در مورد خط تولید آیپد پرو 2024 متمرکز شده است، احتمال جابه‌جایی دوربین‌های دستگاه‌ها است. دوربین جلو در مدل‌های فعلی iPad Pro در بالای دستگاه قرار دارد. از طرف دیگر، آی‌پدهای 2024 ممکن است ببینند این دوربین به طرفین منتقل شده است تا بتوان عکس‌ها و فیلم‌ها را در حالت افقی ثبت کرد. این حدس و گمان از روی یک قطعه کد کشف شده در iOS 17.4 ساخته شده است و توسط منابع معتبر دیگر پشتیبانی نشده است.

شایعات اخیر، البته از منابع کمتر دقیق، نشان می دهد که اپل احتمالا مدل های iPad Pro را در دو گزینه صفحه نمایش براق و مات عرضه می کند. همین منبع همچنین ادعا کرده است که حاشیه‌های آی‌پد پرو ۱۵ درصد نازک‌تر از مدل‌های قبلی است. سایر شایعات حول محور آی‌پد پرو 2024، احتمال دریافت نسخه‌ی ذخیره‌سازی بالاتر (4 ترابایت) و مجموعه‌ای از لوازم جانبی جدید که شامل کیبورد جادویی جدید و مدل کاملاً جدید اپل پنسل می‌شود، است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS