مگ بلاگ

در اینجا پردازنده ها و کارت های گرافیک AMD ساخته می شوند

در اینجا پردازنده ها و کارت های گرافیک AMD ساخته می شوند

به قول معروف تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. AMD این گفته را به دل می گیرد. در ژوئیه 2023، لیزا سو، مدیر عامل AMD گفت: “ما می خواهیم از ساخت (سایت ها) در مناطق مختلف جغرافیایی استفاده کنیم تا کمی انعطاف به ما بدهیم.” افزایش تنش ها بین چین و آمریکا بر سر تایوان می تواند باعث اختلال در عرضه شود و این تصمیم سودمندی است.

با این حال، سو همچنین خاطرنشان کرد که همکاری با یک سازنده دیگر دشوار خواهد بود زیرا TSMC بخش خوبی از تولید تراشه را انجام می دهد، زیرا تایوان 48 درصد از بازار ریخته گری در سال 2022 را به خود اختصاص داده است. آنها قصد دارند به استفاده از TSMC برای تمام بهترین پردازنده های آن برای رایانه شخصی شما ادامه دهند.

TSMC در حال گسترش عملیات خود به ایالات متحده است، جایی که SU تایید کرد که AMD از بخشی از ظرفیت تاسیسات استفاده خواهد کرد و نگرانی های زنجیره تامین را کاهش می دهد. متأسفانه، تولید در تاسیسات آریزونا تا سال 2025 آماده نخواهد شد. در حالی که مدیر عامل AMD از هیچ سازنده بالقوه ای نام نبرد، سامسونگ در کره جنوبی، شرکت United Microelectronics تایوان و GlobalFoundries در ایالات متحده همه احتمالات هستند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از