مگ بلاگ

در سال 2024 رمزهای عبور خود را برای این پلتفرم های استریمینگ به اشتراک نگذارید

در سال 2024 رمزهای عبور خود را برای این پلتفرم های استریمینگ به اشتراک نگذارید

نتفلیکس قبلاً پلتفرمی استریم بود که به اشتراک گذاری رمز عبور را تشویق می کرد و معروف است که «عشق به اشتراک گذاری رمز عبور است» در رسانه های اجتماعی منتشر می کرد. با این حال، این شرکت در نهایت شاهد افزایش تعداد مشترکین خود شد و آن را مجبور به ایجاد تغییراتی کرد. پاسخ این مشکل این بود که هر مشترک بالقوه با حساب خود ثبت نام کند. در ماه مه 2023، غول پخش جریانی شروع به سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور کرد و عملاً به این عمل پایان داد.

تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، می‌دانست که سرکوب این موضوع بحث‌برانگیز خواهد بود و برخی از کاربران را خشمگین می‌کند و می‌گوید: «مصرف‌کنندگان آن را دوست نخواهند داشت، اما باید به آن‌ها نشان دهیم که چرا باید این کار را انجام دهند. ارزش را ببینید» در طول کنفرانس وال استریت. با وجود این، پلتفرم استریم پنج ماه پس از سرکوب 9 میلیون مشترک اضافی داشت. سپس، در سه ماهه چهارم سال 2023، نتفلیکس 13.1 میلیون مشترک اضافه کرد و تعداد کل مشترکین فعال خود را به 260 میلیون رساند. مدیران گفتند که معرفی یک اشتراک تبلیغاتی مقرون به صرفه تر کمک کرده است.

نتفلیکس چندین سطح را ارائه می دهد که اشتراک مبتنی بر تبلیغات ارزان ترین گزینه آن است. از مارس 2024، نتفلیکس به مشتریان ایالات متحده یک ردیف “Standard with ads” را با 6.99 دلار در ماه، “Standard” بدون تبلیغات با 15.49 دلار در ماه و “Premium” را با قیمت 22.99 دلار ارائه می دهد. مشترکین استاندارد (بدون تبلیغات) و پریمیوم این امکان را دارند که کاربران اضافی را با مبلغ 7.99 دلار اضافی در ماه اضافه کنند و هر کاربر اضافی اعتبار ورود به سیستم خود را دریافت می کند. نتفلیکس به اشتراک گذاری رمز عبور را با تجزیه و تحلیل آدرس های IP، شناسه های دستگاه و فعالیت حساب نظارت می کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

اتاقی که برای استفاده از آن به عنوان دفتر کار خانگی راحت‌تر است، لزوماً اتاقی نیست که بهترین دسترسی را به شبکه WiFi شما دارد. ما همیشه گزینه‌های زیادی برای انتخاب مکانی برای راه‌اندازی مودم

5 کلاهبرداری رایج که باید هنگام خرید موتورسیکلت های دست دوم در Craigslist مراقب آنها باشید

5 کلاهبرداری رایج که باید هنگام خرید موتورسیکلت های دست دوم در Craigslist مراقب آنها باشید

کلاهبرداری های جعلی شامل فروشندگان متقلب است که لیست هایی را با عکس های موتورسیکلت هایی که در اختیار ندارند ایجاد می کنند. به طور معمول، کلاهبرداران توضیحات محصول و عکس‌ها را از فهرست قانونی