مگ بلاگ

دستیابی به یک معامله بهتر برای یک خودروی الکتریکی جدید با استفاده از حفره اجاره

دستیابی به یک معامله بهتر برای یک خودروی الکتریکی جدید با استفاده از حفره اجاره

بنابراین تولیدکنندگان می توانند به اعتبار مالیاتی دسترسی داشته باشند. این خوب است و همه چیز، اما چگونه به شما کمک می کند تا وارد یک خودروی الکتریکی شوید؟ اگر یک خودروی برقی می‌خرید، کمک چندانی به شما نمی‌کند، اما اگر به‌طور خاص یک خودروی برقی اجاره می‌کنید، راهنمایی‌های به‌روز شده راه‌حل جذابی برای کاهش هزینه‌های کلی در اختیار شما قرار می‌دهد.

هنگامی که شما یک وسیله نقلیه را به جای خرید آن اجاره می کنید، وسیله نقلیه مورد نظر همچنان از نظر فنی مالکیت سازنده است. به عبارت دیگر، آنها وسایل نقلیه تجاری هستند که از طرف سازنده رانندگی می کنند، به نوعی مانند یک ون تحویل. از آنجایی که خودروی برقی که با آن رانندگی می‌کنید به نام سازنده کار می‌کند، سازنده می‌تواند اعتبار کامل ۷۵۰۰ دلاری خودروی تمیز را دریافت کند. آنها چک بزرگی از دولت دریافت می کنند که به نوبه خود قیمت کلی اجاره خودروی برقی شما را کاهش می دهد.

هنوز قوانینی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. اولا، همه خودروهای برقی واجد شرایط دریافت اعتبار کامل نیستند. در حال حاضر، تنها حدود 20 مدل مجزا برای همه چیز خوب هستند، با حدود 15 مدل برای فقط نیمی. علاوه بر این، خودروی برقی باید در آمریکای شمالی تولید شود و باید 55000 دلار یا کمتر برای خودروهای سدان و 80000 دلار یا کمتر برای کامیون یا شاسی بلند قیمت داشته باشد. با نمایندگی محلی خود صحبت کنید تا ببینید چه نوع پس انداز می توانید داشته باشید.


چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

در برخی موارد، ممکن است بخواهید ارتباط بین آیفون و حساب اپل را حفظ کنید، اما دیگر نخواهید به خریدهایی که انجام داده‌اید، مانند Apple Music یا Apple TV دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال،

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

به عنوان یک EV، جالب ترین جنبه Ryvid Anthem، البته سیستم قدرت آن است. چگونه می‌توانید عملکردی را که از یک موتورسیکلت شهری بدون مخزن بنزین می‌خواهید به دست آورید و چگونه آن را شارژ