مگ بلاگ

دوج به تازگی چالش جدید را فاش کرد و طرفداران نمی‌توانند از بحث کردن دست بردارند

دوج به تازگی چالش جدید را فاش کرد و طرفداران نمی‌توانند از بحث کردن دست بردارند

شاید این جمعیت شناسی است که تصمیم می گیرد نارضایتی های خود را در فیس بوک مطرح کند و نمی توان آن را نمونه خوبی از احساسات عمومی در نظر گرفت، اما نظر دهندگان در تصاویر تیزر واقعاً انجام ندهید به نظر می رسد نه تنها ایده جایگزینی دوج چلنجر الکتریکی، بلکه ایده ماشین های الکتریکی را به طور کلی دوست دارد.

بیش از یک نظر عبارت “I’ll my Challenger, thanks” یا “Offer one with V8” را تکرار می کند. با این حال، تعداد زیادی نظرات مثبت در مورد تیزر وجود دارد که ظاهر کلی را تحسین می کنند و این واقعیت را که دوج به طور کلی از تلاش برای ساخت ماشین های عضلانی دست برنداشته است.

نظرات خشمگین یا نه، جهان به زودی نگاهی اجمالی به آنچه دوج درست می کند خواهد دید و طرفداران عضلانی می توانند با کیف پول/ فضای گاراژ خود رای دهند که آیا خودروهای عضلانی EV راه آینده هستند یا خیر.

از یک پایان کارایی محض، خودروهای برقی تقریباً هر بار دست‌های سرعت 0-60 را برنده می‌شوند. هرچه می خواهید در مورد تسلا به عنوان یک شرکت بگویید، اما نمی توانید استدلال کنید که تسلا مدل S Plaid زیر دو ثانیه 0-60 کف را با اکثر خودروهای بنزینی پاک می کند. زمان 1.9 ثانیه ای Lucid Air Sapphire این نقطه را حتی بیشتر می کند.

تنها تولید بسیار محدود (3300 برای کل آمریکای شمالی) Dodge Challenger SRT Demon 170 با زمان 0-60 1.66 ثانیه بر خودروهای برقی پیروز می شود و این تنها زمانی است که یک ترکیب خاص از سوخت مسابقه مصرف می کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از