مگ بلاگ

دوربین اکشن با صفحه نمایش برگردان، جایگزینی برای ضرب و شتم

دوربین اکشن با صفحه نمایش برگردان، جایگزینی برای ضرب و شتم

Ace Pro با صفحه نمایش تاشو خود را از قالب استاندارد دوربین اکشن متمایز می کند و ما متوجه شدیم که بیشتر از حجم اضافی Ace Pro توجیه می کند. این یک دوربین بزرگ است، اما در عمل، اندازه بزرگ آن را مشکل جدی ندیدیم. صفحه نمایش 2.4 اینچی روشن و واضح است و در کل کیفیت بسیار بالایی دارد.

استفاده واضح از صفحه نمایش تاشو برای وبلاگ نویسی و سلفی است و در عمل این موضوع صادق است. سایر دوربین های اکشن مجهز به نمایشگرهای کوچک جلویی هستند که به دلیل مقیاس کوچک آنها محدود شده است. اینکه بتوانید عکس خود را روی یک صفحه نمایش با اندازه کامل بنویسید یک مزیت بزرگ در این زمینه است. نمایشگر تاشو همچنین برای فیلمبرداری در سطح کمر یا متصل به دسته دوچرخه عالی است.

Ace Pro همچنین دارای یکی از آن نمایشگرهای کوچک جلویی است، اما فقط برای نمایش حالت فعلی و تنظیمات دوربین استفاده می شود. در حالی که جالب است، ما آن را مفید ندیدیم، زیرا وقتی به دوربین رو به جلو نگاه می کردیم، همیشه زمانی بود که از صفحه اصلی در حالت سلفی استفاده می کردیم، بنابراین تنظیمات در آنجا قابل مشاهده بودند. حذف این نمایشگر تا حدی اضافی ممکن است راه خوبی برای کاهش هزینه ها باشد.

در حالی که ما نگران بودیم که نمایشگر تاشو ممکن است مشکلی برای دوام باشد، سیستم قفل دوگانه که نمایشگر را در جای خود نگه می دارد واقعاً محکم است. به نظر می رسد که در قفل شده است، به همان اندازه هر دوربین اکشن دیگری سخت است، و مکانیسم لولا به اندازه کافی ناهموار به نظر می رسد که بتواند یک یا دو ضربه را وارد کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل