مگ بلاگ

سدان ظریف با فناوری بلند ملاقات می کند

سدان ظریف با فناوری بلند ملاقات می کند

از فاصله بیش از 15 فوتی، تنها طرفداران سرسخت MB می توانند نسل یازدهم را از نسل های قبلی خود متمایز کنند. خطوط ظاهراً بدون دردسر از جلوپنجره اصلاح‌شده در جلو، که دارای آرم‌های سه نقطه‌ای است، جریان می‌یابند، سپس به صورت آیرودینامیک روی کاپوت بلند و پانل‌های جانبی تا یک نوار نور باریک در دم به‌وجود می‌آیند.

باز کردن دستگیره‌های درب – که مانند سدان برقی EQE، به‌طور خودکار بیرون می‌آیند و جمع می‌شوند – یک فضای داخلی آرام و منسجم مملو از چرم لحاف، تزئینات چوبی در معرض دید و آلومینیوم طرح‌دار را نشان می‌دهد. برخی از جزئیات، از جمله الگوی صدف تودوزی، به سمت تم دریایی تر سری EQ متمایل است، اما در کل زیبایی شناسی بر اساس نشانه های طراحی است که شاسی بلند GLC را بسیار مجلل ساخته است.

خود صندلی‌ها کاملاً مطابق با سطح راحتی مرسدس بنز هستند، اگرچه در سمت سفت‌تر جدید هستند، ممکن است به مدتی برای شکستن و نرم شدن نیاز داشته باشند، از جمله پشتی‌های سر قابل تنظیم جلو و عقب. در سرتاسر، فضای زیاد سر، فضای پا، و حتی حجمی که اغلب نادیده گرفته می‌شود برای باز شدن آرنج‌ها روی تکیه‌گاه‌ها باعث می‌شود E-Class به راحتی در آن استراحت کند. و صندوق عقب با وجود تمام تجهیزات اضافی، تنها چند فوت مکعب از حجم خود را در مقابل ژن خروجی از دست می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS