مگ بلاگ

سدان هیبریدی مقرون به صرفه با یک شگفتی همراه است

شما برای رسیدن به 40 هزار دلار با کمری 2025 تلاش خواهید کرد، اگرچه یک فروشنده حیله گر احتمالاً اگر واقعاً می خواهید می تواند شما را با تشک، بال های گلی و تاس های کرکی بار کند. Camry SE FWD 30700 دلار است، XLE FWD از 33400 دلار شروع می شود و XSE FWD از 34600 دلار (همه به علاوه مقصد).

اضافه کردن سیستم چهار چرخ متحرک به هر کدام 1525 دلار است و با توجه به چیزی که به دست می آورید، اصلا بد به نظر نمی رسد. کمری استاندارد از سیستم هیبریدی نسل پنجم تویوتا بهره می برد که یک موتور 2.5 لیتری چهار گازی خطی را با یک جفت موتور الکتریکی جفت می کند تا چرخ های جلو را به حرکت درآورد. این در واقع اولین پیاده سازی این پیکربندی خاص در خط تولید خودروساز است: اگرچه جدیدترین پریوس نیز یک سیستم نسل پنجم است، اما دارای یک موتور گازی کوچکتر با حجم 2.0 لیتر است.

در کمری هیبریدی، نتیجه ترکیبی ۲۲۵ اسب بخار است. تویوتا برای نسخه تمام چرخ متحرک، یک موتور الکتریکی سوم اختصاصی برای حرکت محور عقب اضافه می کند. این همچنین قدرت کل سیستم را به 232 اسب بخار می رساند. در هر صورت، یک جعبه دنده متغیر پیوسته با کنترل الکترونیکی (CVT) وجود دارد و جایی برای اتصال وجود ندارد: این یک هیبرید معمولی است، نه یک PHEV.

نتیجه تا 51 مایل بر گالن تخمین زده شده توسط EPA است که از Camry LE FWD ترکیب شده است، با نسخه AWD تنها یک نقطه به 50 مایل در کیلوگرم کاهش می یابد. دیفرانسیل جلو SE، XSE و XLE با سرعت 47 مایل بر گالن به همراه موتورهای چهار چرخ متحرک SE و XLE با سرعت 46 مایل بر گالن فرود می آیند. حتی در تشنه ترین حالت خود، در فرم XSE AWD، کمری همچنان باید 44 مایل بر گالن را ترکیبی انجام دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS