مگ بلاگ

سرور Plex شما ممکن است در معرض خطر مسدود شدن باشد (در اینجا کارهایی که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید آورده شده است)

سرور Plex شما ممکن است در معرض خطر مسدود شدن باشد (در اینجا کارهایی که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید آورده شده است)

شرایط خدمات Plex چندین ممنوعیت را فهرست می کند که می تواند منجر به ممنوعیت دائمی شود، از جمله اشتراک گذاری یا توزیع غیرمجاز محتوا. به غیر از دارنده حساب، کاربران مجاز را به عنوان اعضای خانواده نزدیک خود تعریف می کند که به آنها دسترسی به سرور داده شده است. این شامل حساب‌های مدیریت‌شده است که بخشی از طرح پولی Plex Home هستند و کاربران (خانواده و دوستان نزدیک) که به کتابخانه یا سرور دسترسی دارند. دارنده حساب مسئول هر کاری است که کاربران مجاز آنها در رابطه با سرور انجام می دهند.

فروش یا خرید دسترسی به Plex توسط شرایط خدمات ممنوع است. این قانون هم ادمین سرور Plex و هم کاربرانی که به سرور دسترسی دارند را پوشش می دهد. بسیاری از کاربران ممنوعه Plex می گویند که این دلیلی است که شرکت هنگام توضیح علت فسخ حساب های آنها ارائه کرده است. در جای دیگر، Plex بیان می کند که کاربران می توانند محتوا را با حداکثر 100 نفر به اشتراک بگذارند که شامل حداکثر 15 کاربر Plex Home است. این بدون توجه به تعداد سرورهای صاحب حساب Plex است.

شرایط خدمات Plex نقض حقوق مالکیت معنوی را که یک عنصر پیچیده است، ممنوع می کند، زیرا این نرم افزار در میان دزدان دریایی محتوا محبوب است. طبق TOS، کاربران نباید هر چیزی را که شامل نقض حق نسخه برداری باشد، و همچنین هر چیزی که حقوق دیگران را بدنام، آزار، تهدید (یا) توهین می کند، آپلود و به اشتراک بگذارند. این شرایط استفاده‌های قابل اعتراض دیگری را فهرست می‌کند، از جمله هر چیزی که به Plex آسیب می‌رساند، جعل هویت، اشتراک‌گذاری هرزنامه یا سایر محتوای مضر، و هر چیزی که قانون را نقض می‌کند. طبق دستورالعمل‌های محتوای این شرکت، Plex همچنین محتوای متنفر، مضر، خطرناک، خشونت‌آمیز، گرافیکی یا صریح جنسی را ممنوع می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS