مگ بلاگ

سری جدید تلویزیون های براویا سونی برای طرفداران OLED و Mini LED به طور یکسان ارائه شده است.

سری جدید تلویزیون های براویا سونی برای طرفداران OLED و Mini LED به طور یکسان ارائه شده است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، مجموعه BRAVIA 3 در حال حاضر شامل تلویزیون هایی است که از پنل های LED مستقیم استفاده می کنند. برای کسانی که نمی دانند، پنل های LED مستقیم دارای یک آرایه پیوسته از LED هستند که کل عرض نمایشگر را در بر می گیرند. در مقیاس سلسله مراتبی LED، این پنل‌ها میان رده در نظر گرفته می‌شوند و بالاتر از پنل‌های LED قدیمی‌تر با نور لبه قرار می‌گیرند. سری BRAVIA 3 سونی طیف وسیعی از اندازه‌های صفحه نمایش را در بر می‌گیرد که از یک مدل 43 اینچی شروع می‌شود و برای گزینه‌های با قیمت بالاتر تا 85 اینچ می‌رسد. این مجموعه در حال حاضر شامل چهار تلویزیون دیگر است که دارای پنل های LED مستقیم 50 اینچی، 55 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی هستند.

با حرکت به سمت بالا، سری BRAVIA 7 را داریم که در حال حاضر شامل چهار مدل تلویزیون است – همه بر اساس فناوری Mini LED. مدل پایه از سری BRAVIA 7 یک مدل 55 اینچی است. با بالا رفتن از نردبان قیمت، خط تولید شامل مدل های 65 اینچی، 75 اینچی و 85 اینچی است. در این مرحله باید به سری BRAVIA 9 نیز اشاره کنیم که از پنل های مینی ال ای دی بهره می برد اما ویژگی های بهتری دارد. این تلویزیون ها در سه اندازه صفحه نمایش 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ عرضه می شوند.

در نهایت، سری BRAVIA 8 از تلویزیون های OLED وجود دارد که در اندازه های 55، 65 و 77 اینچی عرضه می شوند. سونی این تلویزیون‌های OLED را به‌عنوان مدل‌های ممتاز خود طبقه‌بندی می‌کند و آن‌ها فقط در زیر مجموعه فعلی تلویزیون‌های OLED QD-LED و تلویزیون‌های مینی LED 8K قرار دارند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،