مگ بلاگ

شاسی بلند لامبورگینی اوروس برای اولین بار با مدل جدید SE هیبریدی می شود

به لطف معرفی یک معماری ترکیبی، چهار “استراتژی عملکرد الکتریکی” راه خود را به Urus SE باز کرده اند. اکنون حالت EV Drive، Hybrid، Performance و Recharge، در کنار حالت‌های معمول رانندگی Strata، Sport، Corsa، Neve، Sabina و Terra وجود دارد که هر کدام برای سطوح مختلف مناسب هستند. با استفاده از EV Drive، لامبورگینی هیبریدی می تواند به حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت (80 مایل در ساعت) با برد 60 کیلومتر (37 مایل) دست یابد. چهار استراتژی جدید الکتریکی را می توان به طور همزمان با پروفایل های محرک از قبل موجود درگیر کرد. به عنوان مثال، هنگامی که حالت شارژ مجدد فعال می شود (همراه با Corsa، Neve، Strada یا Sport)، خودرو می تواند باتری خود را تا 80 درصد در حال حرکت شارژ کند. استراتژی Hybrid فقط در حالت Strada قابل استفاده است.

با این حال، لامبورگینی خاطرنشان می کند که ترکیب هیبریدی و استرادا بهترین تعادل را بین عملکرد، راحتی و کارایی ارائه می دهد. این شاسی بلند هیبریدی می تواند تنها در 3.4 ثانیه از حالت ثابت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) برسد و حداکثر سرعت آن 312 کیلومتر در ساعت (193 مایل در ساعت) است. خریداران یک گزینه رینگ 23 اینچی Galanthus جدید، علاوه بر انتخاب تایرهای Pirelli P Zero از 21 اینچ تا 23 اینچ دریافت می کنند. این خودروساز در حال ارائه دو گزینه رنگی جدید – Arancio Egon (نارنجی با فضای داخلی نارنجی) و Bianco Sapphirus (سفید با فضای داخلی سفالی) – در کنار بیش از 100 گزینه بدنه، چهار نوع گلدوزی و 47 ترکیب رنگ برای انتخاب است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99