مگ بلاگ

فراتر از یک دوربین زیبا

نقطه ضعف اصلی Fujifilm X100VI قیمت 1599.95 دلاری آن است که 200 دلار بیشتر از Fujifilm X100V است. در حالی که دوربین یک ارتقاء قابل توجه است، هنوز هم هزینه زیادی برای درخواست دوربین کامپکت با لنز ثابت است. با این حال، با توجه به اینکه X100V آنقدر محبوب است که حتی پس از عرضه X100VI همچنان بسیار بالاتر از MSRP فروخته می شود، جای تعجب نیست که فوجی فیلم تصمیم گرفت مدل جدید را با قیمت بالاتری راه اندازی کند. X100VI با توجه به قابلیت‌ها، طراحی زیبا و کیفیت ساخت، علی‌رغم هزینه‌های سنگین، ارزشی را ارائه می‌دهد، اما ارزش این را دارد که سایر دوربین‌های معاصر را نیز در نظر داشته باشید.

Fujifilm X-T30II با قیمتی بین 899 تا 1299 دلار در دسترس است و بسیاری از چیزهایی را ارائه می دهد که X100VI را عالی می کند، اما در بدنه ای با پایه لنز قابل تعویض. جایگزین جذاب دیگر نیکون Zfc است که شباهت های زیادی با دوربین های سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل فوجی فیلم دارد و در بسته ای 1199.95 دلاری با لنز 28 میلی متری مشابه موجود است.

اگر می‌خواهید گزینه گران‌تری داشته باشید، نیکون Zf دارای سنسور فول فریم، ظاهری زیبا و کلاسیک است و همراه با لنز پرایم 40 میلی‌متری با قیمت 2236.95 دلار عرضه می‌شود. با این حال، منظره یاب اپتیکال هیبریدی جالب X100VI را با این دوربین‌های دیگر دریافت نمی‌کنید و آن‌قدرها هم جمع‌وجور و قابل حمل نیستند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به