مگ بلاگ

فورد خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتید از خودروهای برقی ضرر می کند، اما این همه خبر بد نیست

فورد خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتید از خودروهای برقی ضرر می کند، اما این همه خبر بد نیست

مشکلاتی که فورد در بخش خودروهای برقی این شرکت با آن روبرو بود، چیزی بود که خود فورد پیش‌بینی کرده بود. در فوریه 2024، فورد راهنمای سال 2024 خود را منتشر کرد که در آن شرکت فاش کرد که انتظار دارد در سال 2024 تقریباً 5 میلیارد دلار در تجارت خودروهای برقی خود از دست بدهد. اعداد فعلی مطابق با پیش بینی است.

علاوه بر این، به گفته جان لاولر، مدیر مالی فورد (CFO)، فورد در مسیر رسیدن به ارقام درآمدی بین 10 تا 12 میلیارد دلار است. این شرکت همچنین قصد دارد بین 8 تا 9 میلیارد دلار به عنوان مخارج سرمایه ای هزینه کند که به طور گسترده شامل تحقیق و توسعه و احتمالاً به دست آوردن دارایی های فیزیکی جدید از جمله املاک و ساختمان های صنعتی می شود. این شرکت همچنین به دنبال کاهش هزینه‌ها تا 2 میلیارد دلار با ساده‌سازی فرآیندهای داخلی و کاهش هزینه‌ها در زمینه‌هایی مانند مواد، حمل‌ونقل و ساخت است.

در حالی که فورد به دنبال گسترش بیشتر تجارت خودروهای الکتریکی خود است، محبوبیت فزاینده خودروهای هیبریدی این شرکت باعث شد که فورد ماوریک به پرفروش‌ترین کامیون هیبریدی در ایالات متحده تبدیل شود. کامیون فورد F-150 که باید به زودی به دست مشتریان برسد.

2/5

ADS
آنها در واقع چگونه کار می کنند؟

آنها در واقع چگونه کار می کنند؟

پس ساب ووفر دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ خوب، برای درک این موضوع، ابتدا باید نحوه عملکرد فرکانس های صوتی را بدانید. تمام صداها از ارتعاشات موجود در هوا و محیط اطراف تشکیل شده

آیا این یک ایده خوب است؟

آیا این یک ایده خوب است؟

در حالی که یکی از رایج ترین افسانه ها در مورد پنل های خورشیدی این است که اجاره کنندگان نمی توانند از آنها استفاده کنند، حقیقت این است که، بله، می توانید پنل های خورشیدی