مگ بلاگ

فورد و فولکس‌واگن در شرکت رانندگی خودکار آرگو با هوش مصنوعی

جیم فارلی، مدیر عامل فورد، این خبر را تایید کرد موضوع توییت امروز. او همچنین گفت که هم فورد و هم فولکس واگن تعدادی از کارمندان سابق هوش مصنوعی آرگو را در تیم های مربوطه جذب خواهند کرد.

طبق گفته فورد، هوش مصنوعی Argo قادر به جذب مشتریان جدید زیادی نبود تا سرمایه‌گذاری ارزشمندی انجام شود، و اهداف خودروهای خودران واقعی فعلاً برای سرمایه‌گذاری کامل در آن بسیار عالی هستند. فورد در ابتدا به دنبال خودروهای خودران سطح چهار در سال 2021 بود. فارلی در گزارش درآمد اضافه کرد: «اما همه چیز تغییر کرده است، و در حال حاضر فرصت بزرگی برای فورد وجود دارد تا زمان – با ارزش‌ترین کالای زندگی مدرن – را به میلیون‌ها مشتری در حالی که آنها در خودروی خود هستند بازگرداند.

وی در ادامه گفت: “برای فورد بسیار مهم است که برنامه های کاربردی عالی و متمایز L2+ و L3 را توسعه دهد که در عین حال حمل و نقل را ایمن تر می کند. ما به آینده L4 ADAS خوشبین هستیم، اما خودروهای سودآور و کاملا خودمختار در مقیاس بسیار دور است و ما لزوماً مجبور نیستیم آن فناوری را خودمان ایجاد کنیم.”

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل