مگ بلاگ

قبل از تغییر به سرویس اینترنت خانگی AT&T چه باید بدانید

قبل از تغییر به سرویس اینترنت خانگی AT&T چه باید بدانید

اگر در یکی از 20+ ایالتی زندگی می کنید که AT&T پوشش می دهد، احتمالاً یک سرویس اینترنت خانگی متناسب با نیازهای شما پیدا خواهید کرد. AT&T طیف وسیعی از طرح ها را از اینترنت فیبری گرفته تا اینترنت سیمی سنتی تا اینترنت بی سیم ثابت برای خانوارهای روستایی ارائه می دهد. با این حال، این شرکت دیگر خدمات DSL را ارائه نمی دهد.

اگر سرویس اینترنت فیبر AT&T در منطقه ای که در آن زندگی می کنید قابل دسترسی است، این بهترین گزینه است. طرح‌های فیبر سرعت‌های فوق‌العاده سریعی را در خطوط امن ارائه می‌دهند و همه چیز از پخش جریانی گرفته تا بازی در چندین دستگاه را امکان‌پذیر می‌سازد. آنها همچنین دارای یک سرویس ActiveArmor از ویژگی های پیشرفته حفاظت از حریم خصوصی هستند. برای کشف اینکه آیا واجد شرایط خدمات اینترنت فیبر AT&T هستید یا خیر، مکان خود را در وب سایت شرکت کلید بزنید. در تعدادی از ایالت ها موجود است، اما ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که نتوانید اینترنت فیبر را در منطقه خود دریافت کنید.

قیمت طرح های فیبر متفاوت است. شما می توانید یک برنامه 300 مگابیت در ثانیه با حداقل 55 دلار در ماه دریافت کنید. راه‌های مختلفی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های صورت‌حساب AT&T وجود دارد، اما تغییر به فیبر زمانی که شرکت در حال اجرای تبلیغات است، ایده خوبی است. همچنین مراقب بازپرداخت هزینه‌های لغو یا کارت‌های پاداش رایگان باشید. گزینه های دیگر شامل برنامه های سنتی اینترنت بی سیم AT&T است که از 55 دلار در ماه برای سرعت دانلود 25 مگابیت در ثانیه شروع می شود. از طرف دیگر، یک سرویس اینترنت بی سیم ثابت با سرعت دانلود 10 مگابیت بر ثانیه از 59.99 دلار در ماه شروع می شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
4 تا از بهترین موتورسیکلت های اسپرت دوگانه برای سواران خبره

4 تا از بهترین موتورسیکلت های اسپرت دوگانه برای سواران خبره

وقتی صحبت از موتورسیکلت‌های دو اسپرت با رتبه برتر می‌شود، سوزوکی DR650S به سختی شکست می‌خورد – نه تنها یک موتورسیکلت عالی 50/50 است، بلکه یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین موتورسیکلت‌های سوزوکی است که می‌توانید امروز بخرید.

بزرگترین هواپیماهای جهان

بزرگترین هواپیماهای جهان

ایرباس A380 با مدل 747 خود پاسخ این شرکت اروپایی به تسلط بوئینگ در بازار مسافت های طولانی بود. این هواپیما از این جهت منحصر به فرد است که دارای پیکربندی دو طبقه در تمام