مگ بلاگ

قدرت عکاسی حرفه ای در جیب شما

GR IIIx با نمایه‌های رنگی استاندارد و واضحی که در هر دوربینی انتظار دارید، و همچنین بسیاری از گزینه‌های دیگر برای فیلترهای تصویر خلاقانه ارائه می‌شود. از پیش تنظیم فیلم مثبت احتمالاً انتخاب همه جانبه مورد علاقه من است که به هر عکسی رنگ های دلپذیر و کنتراست تند می دهد.

همچنین دارای چهار گزینه سیاه و سفید متمایز است: یکنواخت، یکنواخت ملایم، یکنواخت سخت، و Hi Contrast B&W. این تنوع به همین دلیل است که بسیاری از مردم در واقع دوربین های Ricoh را صرفاً به دلیل قابلیت سیاه و سفید خود خریداری می کنند. از این چهار نمایه، سه نمایه اول تفاوت‌های ظریفی در تن و کنتراست دارند، در حالی که گزینه چهارم همه تصاویر شما را شبیه به یک ویدیوی A-Ha می‌کند.

پروفیل‌های رنگ باقی‌مانده – بای پس سفیدکننده، یکپارچهسازی با سیستمعامل، و پردازش متقاطع – فریبنده هستند، اما می‌توانند در تنظیمات مناسب خوب به نظر برسند. در نهایت، صدای HDR فقط افتضاح است. هر یک از این پروفایل ها دارای تنظیمات قابل تنظیم مانند وضوح، اشباع و دانه بندی فیلم هستند. دو اسلات سفارشی نیز برای ذخیره این تنظیمات پروفایل در حافظه موجود است.

گستردگی گزینه‌های نمایه به این معنی است که می‌توانید JPEGهای زیبا را مستقیماً از دوربین بیرون بکشید، کاری که من برای اکثر تصاویر در این بررسی انجام داده‌ام، اگرچه همچنان توصیه می‌کنم کپی‌های خام تمام عکس‌هایتان را ذخیره کنید. این به این دلیل است که GR تنظیمات توسعه خام را در منو دارد که به شما امکان می دهد عکس ها را تصحیح کنید و بعد از این واقعیت روی پروفایل های جدید عکس بزنید. این همه گزینه های برنامه ویرایش مانند لایت روم را ارائه نمی دهد، اما مقدار شگفت انگیزی از آزادی خلاقانه را بدون نیاز به لمس رایانه می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل