مگ بلاگ

قطع شدن YouTube خانه، شورت و اشتراک‌ها را از بین می‌برد

دومین وب سایت محبوب اینترنت با قطعی جزئی مواجه است که در بهترین حالت، فید اشتراک های پلتفرم را از بین برده است. کاربرانی که سعی می‌کنند فید را مشاهده کنند، که حاوی ویدیوهایی از کانال‌هایی است که در آنها مشترک شده‌اند، گزارش می‌دهند که یکی از معدود مشکلات مختلف را تجربه کرده‌اند که به نظر می‌رسد رایج‌ترین آنها پیامی است مبنی بر اینکه سابقه تماشای آنها غیرفعال شده است.

کاربرانی که می‌توانند فید را بارگیری کنند، اظهار می‌کنند که نمی‌توانند ویدیوها را برای پخش دریافت کنند. در آزمایش‌های خود ما، SlashGear با هر دو مشکل مواجه شد: یک انیمیشن بارگیری دائمی در ویدیوها از فید اشتراک‌ها هنگام دسترسی به آندروید، و اطلاعیه سابقه تماشا هنگام دسترسی به YouTube در دسک‌تاپ. مشکلات مشابهی در بارگیری ویدیوها در iOS وجود داشت.

همچنین به نظر می‌رسد این مشکل بر فید Home و Shorts برای برخی از کاربرانی که گزارش می‌دهند پیام سابقه تماشای یکسانی را که در فید اشتراک‌ها نمایش داده می‌شود، تحت تأثیر قرار می‌دهد. با این حال، بخش‌های دیگر وب‌سایت و برنامه تلفن همراه همچنان در دسترس هستند. در زمان نوشتن، ویدیوها مانند همیشه در فیدهای Trending، Music، Shopping، News، Gaming و سایر فیدهای مبتنی بر ژانر نمایش داده می شوند. در طول آزمایش، ما قادر به پخش ویدیوهایی بودیم که از طریق آن دسته‌بندی‌های خاص بدون مشکل به آن‌ها دسترسی داشتیم. در حال حاضر دلیل این قطعی مشخص نیست.

قطعی یوتیوب اواخر شب دوشنبه رخ داد

Downdetector، وب‌سایتی که گزارش‌ها و داده‌های بی‌درنگ را در مورد قطعی‌های احتمالی منتشر می‌کند، از حدود ساعت 9:30 شب به وقت شرقی، افزایشی در گزارش‌های مربوط به YouTube نشان داد. این گزارش ها بیش از یک ساعت ادامه داشت. در زمان نگارش این مقاله، یوتیوب هیچ بیانیه ای در مورد این مشکل در حساب های X (توئیتر سابق) خود به اشتراک نگذاشته است. اگر تاریخ نشانه ای باشد، این مشکل احتمالا در آینده نزدیک حل خواهد شد.

این اولین قطعی نیست که در سال 2024 به یک پلتفرم بزرگ فناوری برخورد می‌کند. از ماه آوریل، متا دو قطعی خدمات بزرگ را تجربه کرده است، از جمله یکی که همه چیز را از Threads گرفته تا WhatsApp را برای بسیاری از مردم غیرقابل استفاده کرده است. در حالی که قطعی‌های متا غیرعادی نیستند، اما تعجب‌برانگیزتر قطعی ماه آوریل بود که برای مدت کوتاهی بسیاری از سرویس‌های اصلی اپل، از جمله فروشگاه App و سرویس‌های اشتراکی مانند Apple TV+ و Apple Music را از کار انداخت. در هر دو مورد، قطعی ها ظرف چند ساعت برطرف شد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،