مگ بلاگ

قوانین و مقرراتی که قبل از خرید پهپاد باید از آنها آگاه باشید

قوانین و مقرراتی که قبل از خرید پهپاد باید از آنها آگاه باشید

قبل از اینکه بتوانید به فکر راه اندازی یک پهپاد باشید، باید آن را در FAA ثبت و تأیید کنید (مگر اینکه وزن آن 0.55 پوند یا کمتر باشد). همانطور که نمی‌توانید با هواپیمای بدون مجوز پرواز کنید، نمی‌توانید یک پهپاد را تا زمانی که وجود و مشخصات آن در سازمان دولتی ثبت شده و برای ایمن بودن آن تأیید نشده باشد، اداره کنید.

ابتدا، پس از خرید پهپاد، باید به وب سایت هواپیماهای بدون سرنشین FAA مراجعه کنید تا فرم ثبت نام را پر کنید. این 5 دلار هزینه دارد، بنابراین مطمئن شوید که یک روش پرداخت در دسترس دارید. پس از پر کردن مدارک، یک شماره ثبت رسمی برای دستگاه خود دریافت خواهید کرد. این شماره باید به طور دائم روی پهپاد شما قرار گیرد، چه با نشانگر دائمی، حکاکی یا سایر روش های مشابه. هنگام کار با پهپاد، همیشه باید یک کپی از این ثبت نام روی شخص خود داشته باشید. برای کسانی که تحت قوانین TRUST پرواز می کنند، یک ثبت نام تمام پهپادهای شما را پوشش می دهد. اگر چندین پهپاد دارید و طبق قوانین قسمت 107 پرواز می کنید، هر کدام باید به این روش ثبت شوند.

صدور گواهینامه نیازی به مستندات ندارد. برای کسانی که تحت قوانین قسمت 107 کار می کنند، باید هر بار که می خواهید از پهپاد خود استفاده کنید، یک بررسی کامل قبل از پرواز انجام دهید، و مطمئن شوید که هر جزء به درستی کار می کند. علاوه بر این، اگر FAA درخواست بازرسی یا آزمایش کند، باید پهپاد خود را برای هر یک از آنها در دسترس قرار دهید و همچنین اسناد مربوطه (مشخصات، سوابق عملیات، گزارش‌های حادثه و غیره) را ارائه دهید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS