مگ بلاگ

لنز ماکرو چیست و چگونه از آن استفاده می کنید؟

لنز ماکرو چیست و چگونه از آن استفاده می کنید؟

با هر تنظیمات و لنزهایی که روی آن قرار می گیرید، نورپردازی نقشی اساسی در اکشن بازی خواهد کرد. مانند هر اقدام عکاسی دیگری، نحوه استفاده شما از نور تحت تأثیر عکاسی در فضای باز یا راحتی در استودیو قرار می گیرد. این روزها صدها ابزار و بسته نورپردازی مختلف در دسترس عکاسان قرار دارد. با این حال، برخی ممکن است پرهزینه باشند، بنابراین ممکن است لازم باشد انتخاب کنید که کدام یک را به زرادخانه ماکرو عکاسی خود اضافه کنید.

همانطور که اتفاق می افتد، ممکن است در حال حاضر یکی از آن ابزارها را در دسترس داشته باشید، زیرا یک چراغ حلقه مانند آنچه توسط یوتیوبرها و اینفلوئنسرها استفاده می شود می تواند در نورپردازی یک شات ماکرو بسیار مفید باشد. اگر در خارج از منزل هستید، می توانید به طبیعت بروید و از هر نوری که در دسترس است استفاده کنید. با این حال، در نور کم، باید تنظیمات ISO را روی دوربین خود تنظیم کنید تا سرعت شاتر پایین‌تر را در نظر بگیرید. در آن سناریو، ممکن است بخواهید یک کارت پرش یا دیسک بازتابنده در اطراف داشته باشید تا به هدایت نور به سمت سوژه کمک کند، و حتی در آن زمان، ممکن است برای روشن کردن یک عکس به مقداری نور اضافی یا فلاش استاندارد با پخش کننده نیاز باشد.

همین ابزارها و تکنیک های نورپردازی نیز در طول عکاسی استودیویی مفید خواهند بود، اگرچه کنترل قابل توجهی بر نور کار در داخل خانه خواهید داشت. همچنین می‌توانید تقریباً از هر ابزار نورپردازی که می‌خواهید برای ایجاد جادوی ماکرو هنگام عکس‌برداری در استودیو استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99