مگ بلاگ

لوکس بازیگوش با برچسب قیمت گزاف همراه است

لوکس بازیگوش با برچسب قیمت گزاف همراه است

مرسدس-AMG GLA 35 مدل 2024 با قیمت بسیار شبیه مرسدس بنز 54540 دلار شروع می شود. رنگ قرمز متالیک Manufaktur Patagonia، فرمان مجهز به AMG، چرخ‌های 20 اینچی، بسته کمک راننده (که شامل کمک نقاط کور، کمک بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، و انواع ویژگی‌های ایمنی است، را اضافه کنید. اگر انتظار داشتید به صورت استاندارد بخرید، پکیج شب AMG و چراغ‌های جلوی تطبیقی ​​را می‌بخشید و در مجموع 64650 دلار برای خودرو دریافت می‌کنید.

در هنگام خواندن آن قیمت، همه انواع کلماتی وجود دارد که می توانید بسازید، و بیشتر آنها احتمالاً نوعی از “oof” هستند. برای مرجع، مدل پایه GLA 250 از 41850 دلار شروع می شود. باز هم، این لوکس آلمانی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم: حتی وسایل نقلیه غیر AMG مرسدس می توانند از شش رقم بالاتر بروند.

آیا ارزش بیش از 20000 دلار برای درمان AMG دارد؟ این به شما بستگی دارد. اصلاً ماشین ارزان قیمتی نیست و سعی هم نمی کند که باشد. درست مانند BMW Z4 M40i که اخیراً بررسی کردیم سعی در رقابت با مزدا میاتا نداشت، مرسدس AMG GLA 35 نیز سعی در رقابت با یک Chevy Equinox ندارد. کاملاً در یک زمین بازی متفاوت است. با این حال، اگر ایده شما برای رفت و آمد در حین رانندگی است، AMG ممکن است خودروی انتخابی شما باشد. توماس آکویناس گفت: “اگر بالاترین هدف یک کاپیتان حفظ کشتی خود بود، آن را برای همیشه در بندر نگه می داشت.” به طور مشابه، اگر بالاترین هدف شما در حین رانندگی این بود که مسافت پیموده شده با بنزین خوب داشته باشید، به محدودیت سرعت احترام بگذارید و به هر نحوی منطقی باشید، احتمالاً این AMG برای شما مناسب نیست.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل