مگ بلاگ

لپ تاپ های درجه نظامی چیست و آیا باید یکی بخرید؟

لپ تاپ های درجه نظامی چیست و آیا باید یکی بخرید؟

ذکر این نکته ضروری است که به غیر از MIL-STD-810H، گواهینامه های نظامی دیگری مانند MIL-S-901، MIL-STD-167 و MIL-STD-461G وجود دارد که بر حوزه های دیگری مانند الکترومغناطیسی (EM) تمرکز دارند. سازگاری و ارتباطات ایمن با این حال، بسیاری از شرکت ها به MIL-STD-810H اشاره می کنند تا حدی به دلیل پوشش گسترده آن که شامل انواع موقعیت های محیطی ممکن است.

در طول سال‌ها، بسیاری از تولیدکنندگان لپ‌تاپ خطوط تولیدی را منتشر کرده‌اند که با آزمایش‌های دست‌چین شده از استاندارد MIL-STD-810 مخالفت می‌کنند. در حالی که می‌توانید به راحتی برخی از جانوران محکم را با نام‌های ماچویشان مانند Toughbook پاناسونیک تشخیص دهید، برخی از دستگاه‌های معمولی هنوز هم تعداد زیادی از جعبه‌ها را بررسی می‌کنند.

به گفته MSI، چندین مدل از سری Summit، Prestige، Modern، Creator و Creator Pro خود را به عنوان درجه نظامی در نظر می گیرد. از سوی دیگر، محصولات ThinkPad لنوو از سال 2007 به موفقیت رسیده اند. در حالی که Apple Watch Ultra دوام خود را با گواهینامه های MIL-STD-810H در شرایط مربوطه ثابت کرده است، اما فاش نکرد که آیا دستگاه های مک آن تحت آزمایش های مشابه قرار گرفته اند یا خیر. اگرچه Dell اشاره کرده است که خانواده Latitude مجهز به هوش مصنوعی استانداردهای MIL-STD-810H را نیز پشت سر گذاشته اند، آزمایشات دقیق آن بر خلاف لپ تاپ های Rugged با گواهینامه های منتشر شده MIL-STD-810G از سایت های آزمایش مستقل در ایالات متحده، چین، فاش نشد. و تایوان

مشابه سایر اشکال آزمایش، مهم است که در نظر بگیرید که حتی اگر مدل لپ‌تاپ شما گواهینامه داشته باشد، لزوماً به این معنی نیست که برای همیشه همان سطح دوام را حفظ می‌کند. از این گذشته، آزمایش معمولاً در محیط‌های کنترل‌شده مانند آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود و واقعیت می‌تواند بسیار آشفته‌تر باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS