مگ بلاگ

مجموعه روباتاکسی تسلا برای 8 آگوست: در اینجا چیزی است که ما می دانیم

مجموعه روباتاکسی تسلا برای 8 آگوست: در اینجا چیزی است که ما می دانیم

اعلام ماسک در مورد X تنها باری نبود که از Robotaxi تسلا در 5 آوریل نام برده شد. فقط چند ساعت قبل، فاش شد که پروژه مدل 2 که مدت ها منتظرش بودیم اساساً مرده است. ایمیل‌های داخلی فاش شده از تسلا حاکی از آن بود که این شرکت از برنامه‌های خود برای تولید یک خودروی خانوادگی بسیار ارزان جلوگیری کرده است. این طرح‌ها به روزهای اولیه تسلا بازمی‌گردد، زمانی که ایلان ماسک پیشنهاد کرد که تمرکز اولیه بر روی وسایل نقلیه ممتاز، همگی برای تسهیل در نهایت پلتفرمی است که می‌تواند خودروهای برقی ارزان و در عین حال باکیفیت را در اختیار توده‌ها قرار دهد. این ایده با گذشت زمان شکل گرفت و اولین تسلا بودجه ای قرار بود در اوایل سال 2025 از خط تولید خارج شود.

با این حال، برخلاف Cybertruck که بارها و بارها با تأخیر مواجه می شود، مدل 2 احتمالا هرگز نور روز را نخواهد دید. به نظر می رسد رقابت از سوی سازندگان چینی خودروهای برقی، از جمله برخی که خودروهایی با کمتر از نیمی از MSRP ادعایی مدل 2 تولید می کنند، دلیل لغو پروژه باشد.

به نظر می رسد یک پوشش نقره ای برای دست اندرکاران، برنامه های ماسک برای ساخت یک روباتاکسی خودران بر روی پلت فرمی است که مدل 2 از آن استفاده می کرد. در حالی که ماسک روی آن سفت است – ارسال در X تنها این که “رویترز مرده است” در پاسخ به افشای اطلاعات – مطمئناً با گزارش های قبلی در مورد معماری مشترک مطابقت دارد. اینکه در ماه آگوست یک Robotaxi واقعی ببینیم یا چیزی نزدیکتر به یک رندر یا ماکت، هر کسی حدس می‌زند: بالاخره ما در مورد شرکتی صحبت می‌کنیم که اولین ربات انسان‌نما «دمو» آن شخصی بود که با لباس اسپندکس می‌رقصید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل