مگ بلاگ

مقرون به صرفه ترین سیستم صدای فراگیر Best Buy کدام مارک است و چه قیمتی دارد؟

مقرون به صرفه ترین سیستم صدای فراگیر Best Buy کدام مارک است و چه قیمتی دارد؟

منظور ما از صدای فراگیر “نیمه بی سیم” این است که V51-H6 دارای صدای فراگیر است مقداری سیم ها، اما از کف اتاق نشیمن شما عبور نمی کنند. نوار صوتی به صورت بی سیم به ساب ووفر متصل می شود و آن ساب ووفر طوری طراحی شده است که در کنار مبل شما قرار گیرد. بلندگوهای فراگیر ماهواره ای سپس – با سیم بلندگوهای بسیار طولانی – به ساب ووفر متصل می شوند، بنابراین کابل ها می توانند به خوبی پشت کاناپه شما اجرا شوند.

منتقدان حرفه ای متعددی روی V51-H6 نظر داده اند و بسیار مثبت بوده اند. مهم‌تر از همه، Digital Trends و USA Today's Reviewed توصیه‌های «انتخاب ویراستاران» خود را به سیستم بودجه ارائه کردند. Digital Trends در فهرست کردن نقاط قوت بسته Vizio، سهولت راه اندازی، “(i)صدای فراگیر فراگیر” و شگفتی دلپذیری که توانایی های بازتولید موسیقی آن بود، تمجید کرد، زیرا این می تواند نقطه ضعفی در این نوع محیط های اقتصادی باشد. سیستم صوتی. در این بررسی نتیجه‌گیری می‌شود: «برای چند صد دلار، این سیستم فراگیر 5.1 کانالی واقعاً کاری به این اندازه قوی و انعطاف‌پذیر ندارد.

CNN Underscored، Consumer Reports، Soundbars.com و RTINGS همگی از V51-H6 تمجید کردند. در مجموع، کاملاً واضح است: اگر به دنبال ارتقای تجربه صوتی اتاق نشیمن خود هستید، اما هزینه زیادی برای خرج کردن ندارید، به نظر می رسد شکست دادن Vizio V51-H6 با قیمت خرده فروشی 249.99 دلار بسیار سخت است و تقریباً 200.00 دلار است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
10 مورد از بهترین وانت های جدید برای بکسل

10 مورد از بهترین وانت های جدید برای بکسل

Ram 3500 یکی از بزرگ‌ترین وانت‌های موجود در بازار و بخشی از مجموعه وانت‌های سنگین Ram's Heavy-Duty است که دارای عملکرد، دوام، تجمل، راحتی و نوآوری فوق‌العاده است. خط تولید سنگین رام از 2500 و