مگ بلاگ

مک مناسب برای اکثر مردم

مک مناسب برای اکثر مردم

پیش‌بینی اینکه چگونه چیزی پس از از بین رفتن درخشندگی جدید، می‌تواند سخت باشد. iMac قدیمی اپل یک طراحی آزموده شده و واقعی بود: من از بررسی این اختراع مجدد عمده آن خودداری کردم تا ببینم آیا iMac 24 و Apple Silicon می توانند به این میراث زندگی کنند، حتی زمانی که بوی “جعبه تازه” پس از چندین ماه محو شود. خبر خوب این است که بله، واقعا می تواند.

مطمئناً برخی از افراد هستند که جدیدترین iMac برای آنها مناسب نخواهد بود. به عنوان مثال، کسانی که بودجه قابل توجهی دارند، یا کسانی که به دنبال عملکرد بیشتر برای ویرایش ویدیو، صدا و تصویر هستند. نمی توان گفت iMac 24 نمی تواند آنها را انجام دهید، فقط به این دلیل که گردش کار شما محدودتر از مثلاً یک مک استودیو باشد. با این حال، اگر فرزندان شما فقط پروژه‌های iMovie را برای کلاس مدرسه انجام می‌دهند، خوب خواهید بود.

وعده‌های اپل برای طراحی تراشه‌های داخلی‌اش قابل توجه بود، و اینکه iMac 24 چقدر به این تعهدات عمل می‌کند، به همان اندازه چشمگیر است. در عین حال، من همچنین هیجان‌زده هستم که ببینم چگونه سابقه اپل در ارائه یک سری نرم‌افزارهای طولانی به‌روزرسانی‌ها برای مدل‌های iOS و iPadOS خود به Mac Silicon اپل نیز ترجمه می‌شود. اگر سال ها به روز رسانی macOS را خریداری کنید، پرداخت 1500 دلار برای iMac کمی راحت تر است.

این احساس خرید نه فقط یک کامپیوتر بلکه یک بسته کامل است که در اینجا خودنمایی می کند. iMac 24 اپل ارزان نیست و کامل نیست، اما به شکلی شیک و منسجم است که رایانه های شخصی ویندوزی رقیب نمی توانند با آن مطابقت داشته باشند. اگرچه نسخه‌های قوی‌تر Apple Silicon در راه است، اما چیزهای زیادی برای گفتن در مورد تجربه iMac امروزی وجود دارد که کار می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

6 پروژه Raspberry Pi 5 برای دفتر خانه شما

اتاقی که برای استفاده از آن به عنوان دفتر کار خانگی راحت‌تر است، لزوماً اتاقی نیست که بهترین دسترسی را به شبکه WiFi شما دارد. ما همیشه گزینه‌های زیادی برای انتخاب مکانی برای راه‌اندازی مودم