مگ بلاگ

نحوه اتصال میکروفون بی سیم به آیفون

نحوه اتصال میکروفون بی سیم به آیفون

اگرچه ممکن است اتصال میکروفون بی سیم به آیفون یک فرآیند بسیار آسان به نظر برسد، اما گاهی اوقات ممکن است همه چیز به اشتباه پیش برود. اگر در اتصال آیفون و میکروفون خود با مشکل مواجه هستید، چند نکته وجود دارد که باید دوباره بررسی کنید. یک مانع بزرگ برای برخی، اتصال بین گیرنده و آیفون است. در صورت نیاز به آداپتورهای رویداد، باید مطمئن شوید که آداپتورهای مناسب را در دسترس دارید. به عنوان مثال، اگر گیرنده شما یک فیش 3.5 میلی متری در انتهای خود دارد، نمی توانید فقط از آداپتور لایتنینگ به 3.5 میلی متر استفاده کنید. ابتدا باید لایتنینگ را به USB و سپس USB را به 3.5 میلی متر وصل کنید. در غیر این صورت، گوشی شما هیچ صدایی را دریافت نمی کند.

یکی دیگر از مشکلات باتری تجهیزات شما است. اگر میکروفن، فرستنده یا گیرنده شما شارژ نشده باشد، پس با ضبط خود فاصله زیادی ندارید. بسته به سخت افزار شما، برخی دارای کیس شارژ هستند که برای تامین انرژی تجهیزات شما نیز باید شارژ شوند، در حالی که برخی دیگر باید جداگانه شارژ شوند. این ممکن است خود توضیحی به نظر برسد، اما فراموش کردن آن آسان است. همچنین ارزش آن را دارد که راهنمای دستگاه ضبط خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای استفاده از آن نیازی به دانلود برنامه خاصی ندارید.

اگر همه چیز شکست خورد، می توانید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید و امیدواریم آیفون و میکروفون بی سیم خارجی خود را در همان صفحه قرار دهید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل