مگ بلاگ

نحوه استفاده از دستیار هوش مصنوعی Brave Browser در اندروید

نحوه استفاده از دستیار هوش مصنوعی Brave Browser در اندروید

Brave Leo اکنون از طریق برنامه مرورگر Brave در اندروید در دسترس است. برای شروع، مطمئن شوید که برنامه را نصب و به نسخه 1.63 به روز کرده اید — کاربران اندروید برای دسترسی به Leo باید این نسخه Brave را داشته باشند. اگر برنامه را به‌روزرسانی کرده‌اید اما هنوز Brave Leo را برای اندروید نمی‌بینید، صبور باشید، زیرا این شرکت به آرامی ویژگی هوش مصنوعی جدید خود را برای کاربران عرضه می‌کند. اما، اگر به Leo دسترسی دارید، در اینجا نحوه استفاده از هوش مصنوعی در اندروید آورده شده است.

این مراحل را دنبال کنید:

  1. برنامه Brave را باز کنید.
  2. در نوار آدرس تایپ کنید و روی “Ask Leo” ضربه بزنید. اینجاست که می توانید سوالاتی از لئو بپرسید که معمولاً از موتور جستجو برای پاسخ دادن به آنها استفاده می کنید.
  3. اگر می خواهید تجربه ای در صفحه داشته باشید، یک وب سایت را در برنامه Brave باز کنید و روی دکمه منوی سه نقطه ضربه بزنید.
  4. روی «لئو» ضربه بزنید و شروع کنید.

Brave Leo برای همه کاربران اندروید و رایانه شخصی رایگان است، با پشتیبانی از iOS در اوایل سال 2024. با این حال، Leo Premium که به عنوان یک سرویس اشتراک در دسترس است، محدودیت نرخ بالاتر و کیفیت مکالمات را تضمین می کند. این با قیمت 14.99 دلار در ماه در دسترس است و تجربه ممتاز Brave را در حداکثر پنج دستگاه مختلف به شما می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل