مگ بلاگ

نحوه انتخاب لپ تاپ مناسب برای تولید موسیقی در سال 2024

نحوه انتخاب لپ تاپ مناسب برای تولید موسیقی در سال 2024

وقتی نوبت به تولید موسیقی می رسد، قدرت پردازش کلیدی است. قدرت CPU احتمالاً مهمترین ویژگی برای لپ تاپ تولید موسیقی است. اجرای چندین تراک صوتی بر سیستم شما مالیات وارد می کند و بسیاری از پلاگین ها آن را بیشتر تحت فشار قرار می دهند. با چند نمونه از Serum، یا اگر تقریباً از هر چیزی از iZotope یا Waves استفاده می کنید، CPU های سبک وزن شروع به مشکل می کنند و جلسه تولید شما را به یک آشفتگی طولانی تبدیل می کنند.

در مورد قدرت خاص مورد نیاز، این بستگی به DAW شما و افزونه هایی دارد که استفاده می کنید. به عنوان مثال، Ableton Live Suite 12، آخرین نسخه از DAW محبوب، حداقل مشخصات یک پردازنده Core i5 یا AMD Ryzen اینتل را بر روی ویندوز یا هر رایانه اپلی که از سیلیکون M1، M2 یا M3 اختصاصی اپل استفاده می‌کند، توصیه می‌کند. با این حال، این نیاز پایه برای خود برنامه است. پلاگین ها و ورودی های خارجی بار CPU را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

طبق گفته اینتل، یک قانون اساسی برای انتخاب لپ‌تاپ تولید موسیقی، شمارش هسته‌ها است. از آنجایی که هر هسته به تنهایی داده ها را پردازش می کند، و از آنجا که هر ابزار مجازی یا آهنگ در یک پروژه صوتی به عنوان فرآیند خاص خود اجرا می شود، یک CPU با چهار هسته یا بیشتر به طور کلی برای تولید موسیقی بهتر است. سازنده لپ تاپ ایسوس نیز همین را می گوید و اضافه می کند که باید به تعداد رشته ها و سرعت ساعت نیز توجه کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS