مگ بلاگ

نحوه برنامه ریزی یک کنترل از راه دور DIRECTV (حتی بدون کد)

نحوه برنامه ریزی یک کنترل از راه دور DIRECTV (حتی بدون کد)

روند برنامه نویسی دستگاه شما بسته به اینکه از DVR HD یا SD استفاده می کنید کمی متفاوت است. برای هر دو مدل، DIRECTV راهی برای جفت کردن کنترل از راه دور بدون هیچ کدی برای دستگاه های انتخابی ارائه می دهد.

اگر از دستگاه HD استفاده می کنید، دکمه MENU را روی کنترل از راه دور جهانی DIRECTV فشار دهید. سپس به Settings > Remote Control رفته و سپس Program Remote را انتخاب کنید. دستگاه خود را از لیست انتخاب کنید. اگر نمی توانید دستگاه خود را پیدا کنید، می توانید به جای آن از ابزار جستجوی کد از راه دور DIRECTV برای پیدا کردن کد پنج رقمی مربوطه استفاده کنید. سپس به سادگی دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا برنامه ریزی ریموت خود را به پایان برسانید.

اگر از دستگاه DVR یا گیرنده SD استفاده می کنید، مراحل مورد نیاز کمی متفاوت است. MENU را روی کنترل از راه دور فشار دهید، سپس به Favs & Setup Parental > System Setup بروید. به Remote یا Remote Control بروید، سپس Program Remote را انتخاب کنید. دستگاهی را که برنامه نویسی می کنید انتخاب کنید یا اگر نمی توانید آن را پیدا کنید از ابزار جستجوی کد از راه دور DIRECTV استفاده کنید. یک بار دیگر، در صورت لزوم، کد را وارد کنید، سپس فقط دستورالعمل های باقی مانده روی صفحه را دنبال کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آیا خیابان Ninja H2R کاوازاکی در ایالات متحده قانونی است؟  تمام آنچه نیاز است بدانید

آیا خیابان Ninja H2R کاوازاکی در ایالات متحده قانونی است؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

این کاوازاکی بسیار سریع به طور خاص برای استفاده در مسیر مسابقه طراحی شده است. در نتیجه، روشنایی مورد نیاز فدرال را ندارد، مانند چراغ‌های جلو، بازتابنده‌های بازتابی، چراغ‌های عقب، و چراغ‌های راهنما (در چرخه