مگ بلاگ

نحوه تغییر طرح نتفلیکس (موبایل یا آنلاین)

نحوه تغییر طرح نتفلیکس (موبایل یا آنلاین)

در ایالات متحده، طرح “استاندارد” نتفلیکس 15.49 دلار در ماه هزینه دارد. این امکان دسترسی نامحدود به فیلم‌های بدون آگهی، نمایش‌های تلویزیونی و بازی‌های موبایل و همچنین امکان مشاهده ویدیوها با کیفیت فول اچ‌دی را فراهم می‌کند. می‌توانید محتوا را در دو دستگاه پشتیبانی‌شده به‌طور هم‌زمان تماشا و دانلود کنید. کسانی که در همان خانواده شما زندگی می کنند می توانند به حساب نتفلیکس شما دسترسی داشته باشند، اما به عنوان مشترک استاندارد، می توانید یک کاربر دیگر که با شما زندگی نمی کند با هزینه 7.99 دلار در ماه اضافه کنید. این عضو اضافی حساب و رمز عبور Netflix خود را خواهد داشت، اما هزینه عضویت آنها از طریق شما محاسبه می شود.

اگر از وقفه‌های گاه به گاه برایتان مهم نیست، می‌توانید با پرداخت 6.99 دلار در ماه به طرح «استاندارد با تبلیغات» بروید، که شامل وقفه‌های تبلیغاتی برای اکثر نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌های روی پلتفرم می‌شود. اگرچه همچنان می‌توانید از دسترسی نامحدود به بازی‌های موبایلی از طریق این طرح لذت ببرید، برخی از عناوین فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ممکن است به دلیل محدودیت‌های مجوز در دسترس نباشند. همچنان می‌توانید ویدیوها را در دو دستگاه پشتیبانی‌شده به‌طور هم‌زمان تماشا و دانلود کنید، اما نمی‌توانید یک عضو اضافی به حساب خود اضافه کنید. با این اوصاف، این در حال حاضر ارزان ترین گزینه طرح موجود برای نتفلیکس است.

پر ویژگی ترین و گران ترین طرح Netflix گزینه “Premium” است که با قیمت 22.99 دلار در ماه در دسترس است. کیفیت ویدیو از فول اچ دی به اولترا اچ دی افزایش یافته است و به عنوان مشترک می توانید به ترتیب در چهار دستگاه تماشا کنید و ویدیوها را در شش دستگاه به طور همزمان دانلود کنید. علاوه بر این، می‌توانید تا دو عضو اضافی که با شما زندگی نمی‌کنند به حساب خود اضافه کنید و همچنین برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی را که از صدای فضایی پشتیبانی می‌کنند تماشا کنید.

بسته به موقعیت مکانی شما، ممکن است علاوه بر اشتراک انتخابی نتفلیکس، مالیاتی از شما دریافت شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99