مگ بلاگ

نحوه رفع مشکل عدم پاسخگویی سرور DNS در ویندوز

نحوه رفع مشکل عدم پاسخگویی سرور DNS در ویندوز

بهتر است قبل از انجام اقدامات پیشرفته با برخی عیب‌یابی اولیه شروع کنید. ابتدا، اطمینان حاصل کنید که هنگام بارگیری یک وب سایت خاص یا با همه وب سایت ها، با پیام “سرور DNS پاسخ نمی دهد” روبرو هستید. چندین وب سایت را در تب های مختلف مرورگر راه اندازی کنید. اگر سایت های دیگر کار می کنند، مشکل از دستگاه شما نیست بلکه از آن سایت خاص است. مدتی صبر کنید و سعی کنید آن وب سایت را راه اندازی کنید. اگر مشکل ادامه داشت، کش ها را از تنظیمات مرورگر پاک کنید و سپس وب سایت را اجرا کنید.

اگر خطا مربوط به وب سایت نیست، مرورگر و سیستم را مجدداً راه اندازی کنید. تنظیمات مرورگر شما را تازه می کند و هرگونه اشکال موقت را پاک می کند. در مرحله بعد، مرورگر دیگری را امتحان کنید تا متوجه شوید که آیا مشکل در یک مرورگر خاص جدا شده است یا خیر. اگر مشکل خاص مرورگر است، مرورگر را به روز کنید یا فقط با آخرین نسخه آن را دوباره نصب کنید.

اگر هیچ چیزی در دستگاه فعلی شما کار نمی کند، سعی کنید همان وب سایت(های) را در دستگاه دیگری متصل به همان شبکه اجرا کنید. اگر مشکل ادامه داشت، ممکن است مشکل از روتر اینترنت شما باشد. روتر خود را مجدداً راه اندازی کنید تا اتصال اینترنت خود را شروعی تازه کنید و مشکلاتی را که ممکن است در ارتباط سرور DNS شما اختلال ایجاد کند حل کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
10 کانورتیبل لوکس که به طرز مشکوکی ارزان هستند

10 کانورتیبل لوکس که به طرز مشکوکی ارزان هستند

زمان نسبت به نسل یازدهم فورد تاندربرد مهربان نبوده است. هنگامی که به بازار عرضه شد، استایل یکپارچهسازی با سیستمعامل و سواری بر روی خودرو، آن را به محبوبیت خاصی تبدیل کرد. ارقام فروش قابل