مگ بلاگ

نحوه عیب‌یابی ارسال نشدن تلفن به تلویزیون هوشمند TCL

نحوه عیب‌یابی ارسال نشدن تلفن به تلویزیون هوشمند TCL

دلایل متعددی وجود دارد که چرا ممکن است تلفن به تلویزیون هوشمند TCL ارسال نشود. نکته خوب در مورد آن این است که راه حل های زیادی وجود دارد و برخی از آنها راه حل های ساده ای هستند. اولین چیزی که باید بررسی کنید وای فای است. اگر تلفن و تلویزیون در یک شبکه Wi-Fi نباشند، تلفن اصلاً نمی‌تواند به تلویزیون ارسال کند.

افرادی که برای حفظ حریم خصوصی خود ارزش قائل هستند اغلب VPN را در دستگاه های خود از جمله تلفن های خود اجرا می کنند. با این حال، استفاده از VPN آدرس IP را تغییر می‌دهد، که بر انعکاس و ارسال صفحه تأثیر می‌گذارد، زیرا دستگاه‌ها برای اتصال باید در یک شبکه باشند. در حالی که راه‌هایی برای استفاده از VPN برای پخش جریانی وجود دارد، خاموش کردن VPN یک راه حل سریع و آسان در زمانی که نمی‌توانید از تلفن خود ارسال کنید، است.

آیا سعی کرده اید آن را خاموش و دوباره روشن کنید؟ این یک کلیشه است، اما در واقع به صورت دوره ای کار می کند. با فناوری جدید تلویزیون، مردم اغلب تلویزیون های خود را به جای خاموش کردن کامل، در حالت آماده به کار قرار می دهند. برای انجام این کار، تلویزیون باید به طور کامل خاموش شود. پس از گذشت یک یا دو دقیقه، دوباره آن را روشن کنید – این کار گاهی باعث به‌روزرسانی سیستم‌افزار می‌شود. علاوه بر این، بررسی دستی به‌روزرسانی‌های تلویزیون و تلفنی که می‌خواهید به/از آن ارسال کنید، اغلب کمک می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99