مگ بلاگ

نحوه عیب یابی عدم ارسال آیفون به تلویزیون هوشمند

نحوه عیب یابی عدم ارسال آیفون به تلویزیون هوشمند

بسیاری از مراحل عیب‌یابی که اپل برای AirPlay پیشنهاد می‌کند بسیار ساده هستند و نیازی به آموزش گام به گام ندارند. آن ها هستند:

  1. اطمینان حاصل کنید که دستگاه‌های شما همگی با AirPlay سازگار هستند، روشن هستند، در مجاورت نسبتاً نزدیک هستند، آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود را دارند و به یک شبکه Wi-Fi متصل هستند.
  2. دستگاه ها را مجددا راه اندازی کنید.

اگر دستگاه‌های پخش خود را از طریق VPN متصل می‌کنید، باید VPN را نیز غیرفعال کنید تا ببینید آیا این کمک می‌کند یا خیر. خاموش و روشن کردن Wi-Fi نیز ارزش یک عکس را دارد. اگر موفقیت جزئی دارید، مانند ویدیو بدون صدا، کنترل‌های صدا را در هر دو دستگاه بررسی کنید (که احتمالاً توصیه‌ای بسیار واضح به نظر می‌رسد). و اگر تلویزیون هوشمند شما دارای هر نوع منوی تنظیمات AirPlay است، به آن نگاه کنید تا ببینید آیا چیزی وجود دارد که بتوانید تنظیم کنید.

این در مورد آن است: بسیاری از این موارد مربوط به دستگاه خاص است، بنابراین توصیه های گام به گام مناسب نیست، اما توصیه خود اپل بسیار ساده است. اگر با مراحل استاندارد عیب‌یابی در یک دستگاه محاسباتی مدرن آشنا هستید، بسیاری از آنها برای رفع مشکلات AirPlay کاربرد دارند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS