مگ بلاگ

نحوه غیرفعال کردن رسید خواندن در آیفون

اگر می‌خواهید به طور کامل از شر رسیدهای خواندن خلاص شوید، برای همه مخاطبین خود در برنامه پیام‌ها، این کاری است که باید انجام دهید.

ابتدا به تنظیمات بروید. سپس به پایین اسکرول کنید تا قسمت Messages را پیدا کنید. از آنجا، می‌خواهید تنظیماتی را پیدا کنید که می‌گوید Send Read Receipts و آن را خاموش کنید. این اطمینان حاصل می کند که وقتی مخاطبین شما برای شما پیامی ارسال می کنند، وقتی پیامی را از آنها باز می کنید، رسید خواندن دریافت نکنند. این فرآیند مخصوص دستگاه است، بنابراین اگر می‌خواهید رسید خواندن را در همه دستگاه‌های خود خاموش کنید، باید این فرآیند را در هر دستگاه جداگانه تکرار کنید و رسید خواندن را در همه آنها خاموش کنید.

با این کار رسیدهای خواندن برای همه پیام‌های شما غیرفعال می‌شود، اما اگر می‌خواهید مطمئن شوید که برخی از افراد با دیدن پیام‌هایشان به‌روزرسانی دریافت می‌کنند، می‌توانید این کار را برای مخاطبین فردی نیز انجام دهید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل