مگ بلاگ

نقد میراث هاگوارتز (PC): The Magic Potterheads Crave

صد در اینجا اغراق نیست. نقشه “میراث هاگوارتز” ممکن است شبیه به یک پراکندگی نباشد که بتواند با نقشه، به عنوان مثال، “نفس وحشی” رقابت کند، اما مناطقی که باید کاوش شوند به طور متراکم و پیچیده روی یکدیگر قرار گرفته اند. به معنای واقعی کلمه فرصت‌های جستجوی جانبی در هر گوشه‌ای که بپیچید وجود دارد، و در طول مسیر، با بسیاری از دانش‌آموزان، روستاییان و دیگرانی روبرو خواهید شد که می‌توانید با آنها صحبت کنید. من دیالوگ همه NPCها را به طرز قابل توجهی فکر شده، با عمق خوبی در طنز و شخصیت یافتم – اگرچه انیمیشن های NPC کمی تکراری و غیر خلاقانه بودند، خارج از برخی موقعیت های دورتر خنده دار، مانند این همتای من که روز بد.

همچنین آرزو می‌کردم گاهی تمرکز بیشتری روی عنصر «همکاری با دوستانت» در بازی وجود داشت – به اصطلاح، یک رون و هرمیون برای هری من. چند بار با یک دوست همراه می شوید، اما در مقایسه با مدت زمان بازی بسیار کوتاه است. این یک گیم پلی بسیار انفرادی است که به نظر من بد و خوب است.

اکثر ماموریت های جانبی شامل خدمت به همتایان یا رهگذران نیازمند هستند و به شما وسایل، وسایل مفید، پول یا حتی مهارت های جدید پاداش می دهند. من تقریباً هر درخواستی را که توسط یک NPC به من ارائه می شد پذیرفتم، اما یکی دو مورد بود که اکثراً به دلیل کنجکاوی در مورد تأثیر آن بر رویدادها در آینده نزدیک رد کردم. شما باید تصمیم بگیرید که به کدام NPC ها اعتماد کنید – برخی از درخواست های همتایان شما شرورانه به نظر می رسند، اما می توانند با نیت خوب باشند، در حالی که سایر گشت و گذارهای جانبی ممکن است شما را در آب داغ قرار دهند.

با این حال، به نظر می رسد هر پیامد بالقوه منفی از یک جست و جوی جانبی، اعم از رد آن یا انتخاب یک مسیر گفتگوی مشکوک، به سرعت از بین می رود، به این معنی که آنها قطب نما اخلاقی را که بر روایت اصلی شما تأثیر می گذارد، تغییر نمی دهند. رد کردن یک کوئست جانبی ممکن است صحنه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد کند، یا ممکن است اصلاً اتفاقی نیفتد، اما در هر صورت، مدت کوتاهی بعد همه چیز طبق معمول پیش می‌رود. اگر نظر خود را تغییر دهید، می‌توان برخی از تلاش‌های جانبی را پس از رد شدن پذیرفت، اما برخی دیگر پس از اولین تصمیم شما برای همیشه تغییر می‌کنند. توصیه می‌کنم بررسی کنید که چقدر باید برای همه این NPC‌های نیازمند خیریه باشید – زیرا شما این گزینه را دارید که برای کمک‌تان غرامت بخواهید یا حداقل در چند مورد، حتی تصمیم بگیرید آنچه را که NPC بازیابی کرده‌اید برای خود نگه دارید. پیامدهای فوری آن می تواند بسیار جالب باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل