مگ بلاگ

نقد و بررسی بلندگوی لامپ رومیزی سیمفونیسک IKEA (Gen 2).

این طرح اکنون در نمای خود کمی “لامپ سنتی” است، با IKEA که پایه پایه مانند لامپ نسل اول را کنار گذاشته است. سپس دکمه های کنترل Sonos به عقب منتقل شده اند. مکان یابی آنها به تنهایی با لمس کمی دشوارتر می شود، اگرچه کلیدهای افزایش و کاهش صدا دارای فرورفتگی های متفاوتی برای کمک به آن هستند.

به جای دستگیره چرخشی برای کنترل لامپ در کنار – که به نظر می رسید کم نور است، اما نبود – IKEA آن را با یک دکمه کوچک دایره ای در جلو جایگزین کرده است. جنبه روشنایی چراغ رومیزی Symfonisk کاملاً جدا – و غیرهوشمند – از سمت Sonos باقی می ماند. هیچ راهی برای روشن یا خاموش کردن آن از راه دور وجود ندارد، میله در یک لامپ هوشمند پیچ ​​می شود.

اگر مسیری که می‌روید، کار را آسان‌تر می‌کنید، تغییر سوکت لامپ است. لامپ نسل اول فقط با لامپ های E12 کار می کرد که پیدا کردن آنها دشوار است. در حال حاضر، نسل دوم به لامپ های E26/E27 متکی است، که بسیار بیشتر در دسترس هستند، از جمله در فرم “هوشمند”. با پیچ شدن لامپ Hue، توانستم از راه دور روشنایی و رنگ را از برنامه Hue تنظیم کنم.

در حالی که نیمه پایینی 140 دلاری – ارائه شده در رنگ مشکی یا سفید – شبیه یک هوم پاد اپل است، نیمه بالایی اکنون می تواند از مجموعه کوچکی از سایه های مختلف تجهیز شود. یک نسخه شیشه ای 39 دلاری در رنگ سفید مات یا شفاف تیره که در اینجا می بینید عرضه می شود. هر دو دارای یک لوله داخلی سفید باریک هستند. از طرف دیگر، سایه پارچه‌ای 29 دلاری مانند بشکه‌ای وجود دارد که دوباره به رنگ سفید یا مشکی است، هر دو با لوله داخلی پهن‌تر و سفید.

همه آنها بیشتر شبیه لامپ به نظر می رسند، و نسبت ها کمی کمتر از لامپ Symfonisk اصلی است، اما هنوز هیچ شرطی برای استفاده از سایه شخصی شما وجود ندارد. این یک فرصت از دست رفته باقی می ماند. IKEA پایه و سایه را به طور جداگانه می فروشد – آنها در جعبه های مختلف عرضه می شوند – بنابراین همیشه امکان عرضه سایه های جایگزین در آینده وجود دارد. با این حال، هیچ تعهد واقعی به آن وجود ندارد.

راه اندازی مانند هر بلندگوی Sonos از طریق برنامه Sonos انجام می شود. می توانید لامپ را با بلندگوهای Sonos موجود گروه بندی کنید، به صورت بی سیم دو را به عنوان یک جفت استریو به هم متصل کنید و سپس از آن جفت به عنوان کانال های فراگیر عقب با نوار بلندگوی Sonos مانند Beam Gen 2 یا Arc استفاده کنید. همچنین پشتیبانی از Trueplay وجود دارد که تنظیمات EQ بلندگو را با توجه به شرایط صوتی اتاقی که در آن قرار دارد تنظیم می‌کند. انجام این کار ارزش دارد، زیرا تفاوت قابل توجهی در میزان صدای Symfonisk ایجاد می‌کند.

طراحی داخلی جدید نیز به آن کمک می کند. علیرغم اینکه چراغ رومیزی اصلی سیمفونیسک ممکن است ظاهری داشته باشد، درایورهای داخل هنوز جهت‌دار بودند. این بار، یک موجبر جدید برای بهبود پخش صدا در اطراف یک فضا وجود دارد.

نتیجه کاملاً یک تجربه 360 درجه نیست – درست پشت بلندگو قرار بگیرید و اوضاع نسبتاً کمی خفه می شود – اما قطعاً صدایی فضای اتاق را پرتر از قبل می کند. همچنین باس بیشتری وجود دارد و به طور کلی، کل چیز به همتای طبیعی Sonos خود، Sonos One بدون لامپ نزدیک‌تر است. دومی هنوز هم می‌تواند بالاتر بچرخد، در حالی که Symfonisk در محدوده‌های بسیار بالای دامنه صدا کمی گل‌آلودتر می‌شود.

علاوه بر دسترسی به خدمات استریم مانند Spotify، Apple Music و Sonos Radio از طریق برنامه Sonos، پشتیبانی از AirPlay 2 نیز وجود دارد. بسیاری از برنامه های شخص ثالث، مانند Spotify، می توانند بلندگوهای Sonos را نیز کنترل کنند، اما بلوتوثی برای جفت شدن مستقیم با تلفن وجود ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه بستن دستی تمام تب های سافاری در آیفون

نحوه بستن دستی تمام تب های سافاری در آیفون

به جای جستجوی هزاران صفحه وب در سافاری – که احتمالاً اکثر آنها را قبلاً خوانده اید یا قبلاً نامربوط هستند – برای بستن جداگانه آنها، می توانید فرآیند پاکسازی نهایی را آغاز کنید و