مگ بلاگ

نقد و بررسی Fire Emblem Engage: Engaging Where It Counts

نقد و بررسی Fire Emblem Engage: Engaging Where It Counts

برای من، ضعیف ترین عنصر “Fire Emblem Engage” تا حد زیادی داستان فراگیر آن است. می‌توانم بگویم که سعی می‌کنم چیزی را خراب نکنم، اما احساس می‌کنم هرکسی که قبلاً یک بازی «Fire Emblem» را بازی کرده باشد (یا حتی با تعداد انگشت شماری از جنگ‌های فانتزی آشنا باشد) بیشتر پیچ و تاب‌ها را خواهد دید. هک، این پیش‌نمایش در بعضی جاها به قدری ضخیم است که ممکن است حتی کسی با دانش صفر از این نوع عناصر طرح مشترک بتواند آنها را پیش‌بینی کند.

اساساً، شخصیت اصلی شما (نام متعارف “Alear” اما شما می توانید در ابتدا نام آنها را هرچه می خواهید) که به عنوان “اژدهای الهی” شناخته می شود، هزار سال است که در پی نبرد با بدی اصلی این بازی، The Fell، در خواب بوده است. اژدها. شر متوقف شد، اژدهای الهی زخمی شد و مجبور شد آن را بخواباند، آنها با فراموشی از خواب بیدار شدند، البته، و غیره. از آنجا، وظیفه شما این است که به سراسر جهان الیوس سفر کنید تا دوازده مک گافین جادویی را جمع آوری کنید تا یک بار دیگر اژدهای سقوط شده را که اخیراً بازسازی شده است، مهر و موم کنید.

مک‌گافینز گفت، حلقه‌های نماد جادویی که حاوی ارواح جنگجویان از تاریخ «جهان‌های دیگر» است، خوشبختانه، حداقل بیش از یک دلیل برای پیشبرد طرح ارائه می‌کند. هر حلقه نشان دهنده یک شخصیت شناخته شده یا محبوب از تعداد انگشت شماری از عناوین قبلی “Fire Emblem” است، و هر زمان که شخصیتی یکی از این حلقه ها را در نبرد به دست می آورد، همه چیز جالب می شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS