مگ بلاگ

نقش Raspberry Pi در بالون فوق فشار ناسا

نقش Raspberry Pi در بالون فوق فشار ناسا

دو کپسول DRS بر فراز استان سانتا کروز، آرژانتین منتشر شد. اگرچه کپسول ها هنگام فرود به زمین مکان خود را گزارش نکردند (همانطور که قرار بود)، هر دو مکان خود را پس از فرود ایمن گزارش کردند. اگرچه هر دو به طور همزمان پرتاب شدند، اما در نهایت در فاصله 4 مایلی به پایان رسیدند.

پیش‌بینی‌ها در مورد مکان‌های فرود و مسیر فرود برای کپسول‌ها به دلیل تلاقی عواملی از جمله تأخیر زیاد، رهاسازی نابهنگام و فرود نهایی زودهنگام بالون فوق‌فشار، کمتر از برنامه‌ریزی شده در آزمایش سال 2019 مؤثر بود. از چهار کپسول رزبری پای روی بالون، سه کپسول فعال باقی ماندند که یکی از چهار کپسول پس از پرتاب پاسخ نداد.

در نهایت، Rasberry Pi استفاده خود را در بالون فوق فشار ناسا با ارائه یک راه حل پایه آنالوگ برای بازیابی اطلاعات برای ماموریت های بالون آب و هوایی ثابت کرد. نه تنها قادر به جمع‌آوری و ذخیره تجزیه و تحلیل ماموریت‌های حیاتی بود، بلکه یک طرح پشتیبان نیز در صورت شکست ارتباطات با بالن‌های هواشناسی یا نابودی بالون ارائه می‌کرد، همانطور که در مورد SuperBIT انجام شد. برخلاف دیگر سخت‌افزارهای بالون فوق‌فشار ناسا، کپسول‌های Raspberry Pi DRS بسیار مقرون‌به‌صرفه بودند و ثابت می‌کردند که راه‌حل‌های قابل اعتماد همیشه نباید گران باشند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS