مگ بلاگ

هارلی دیویدسون در مقابل موتورسیکلت های هندی: آیا یک برند بهتر است؟

هارلی دیویدسون در مقابل  موتورسیکلت های هندی: آیا یک برند بهتر است؟

در حالی که استریتر در برابر قرار دادن هارلی دیویدسون یا هندی ها از برند دیگر مقاومت می کرد، مارک وان از Autoweek، Harley's Road Glide Limited را با Indian Dark Horse Pursuit (نشان داده شده در بالا) مقایسه کرد و در اعلام یک مورد علاقه دریغ نکرد. اگرچه او Road Glide را به اندازه کافی راحت و گشتاور می‌دانست، اما خاطرنشان کرد که موتور V-twin آن مقدار گرمای گرمایی تولید می‌کند. او دمای لوله اگزوز هارلی را تقریباً 200 درجه گرمتر از دمای هوای هندی اندازه گرفت.

وان دریافت که هندی نسبت به هارلی بیشتر به پیچ‌های دریچه گاز واکنش نشان می‌دهد، اما احساس کرد که Road Glide وضعیت سواری کمی بهتری ارائه می‌دهد. او نوشت: “شما فقط کمی جلوتر روی هندی خم می شوید.” در پایان، او Dark Horse را بر اساس عملکرد واضح و اگزوز خنک‌تر آن در این رقابت رودررو برنده اعلام کرد، اما اذعان داشت که این دو برند در اکثر موارد چرخ به چرخ حرکت می‌کنند.

این که آیا یک هندی یا هارلی دیویدسون را برای سواری بعدی خود انتخاب کنید، بیشتر به ترجیحات شخصی بستگی دارد تا تفاوت گسترده بین این دو برند. آنها هر دو سنت های افتخارآمیز، پشتیبانی قوی از فروشنده و انتخاب گسترده ای از دوچرخه ها را ارائه می دهند. بزرگ‌ترین وجه تمایز، تبار ناهموار هندی‌ها در مقایسه با تاریخ نسبتاً پایدار هارلی دیویدسون است. هارلی از اوایل قرن بیستم به‌طور پیوسته دوچرخه‌ها را تولید می‌کرد، در حالی که هندی‌ها فقط به این نام وجود داشتند و اکنون فقط زیر چتر پولاریس زندگی می‌کنند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99